theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan jeg få ban ifra forumkafeen? sånn at jeg ikke får anfall og må tilbake? ... vær så snill... ikke gidd.. *alle hater meg.. buhu* Go cry emokid. =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Denne undersøkelsen, og arbeidsrett.*sitere seg selv i det håpet at flere vil ta den* Hvis du hadde orket å laget det i noe annet en MS-DRIT-W0rd så... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan jeg få ban ifra forumkafeen? sånn at jeg ikke får anfall og må tilbake? Haha, jeg trodde det stod "Kan jeg få barn fra forumkafeen?" :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan jeg få ban ifra forumkafeen? sånn at jeg ikke får anfall og må tilbake? Haha, jeg trodde det stod "Kan jeg få barn fra forumkafeen?" :!: Nå tror jeg du har blitt litt opphengt i den kommende orgasmedagen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis du hadde orket å laget det i noe annet en MS-DRIT-W0rd så... OpenOffice åpner det i hvert fall greit. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis du hadde orket å laget det i noe annet en MS-DRIT-W0rd så...OpenOffice åpner det i hvert fall greit.Uh...mkay.. *hive ned* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Denne undersøkelsen, og arbeidsrett.*sitere seg selv i det håpet at flere vil ta den* Hvis du hadde orket å laget det i noe annet en MS-DRIT-W0rd så... Openoffice...? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 I dag har jeg 16-årsdag og i jeg fikk kamera av pappa Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Så FIN genser du har, Ida Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Long time no see! Har du ikke sett kafeen før nå? Har nesten ikke vært aktiv i forumet. Slik går det når du bur på hybel uten internett. Bare glad jeg fikk internett i dag. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Denne undersøkelsen, og arbeidsrett.*sitere seg selv i det håpet at flere vil ta den* Jeg var ferdig med VGS i 2007. :< Men jeg så på den, i alle fall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 For et herlig album The Beatles / 1962-1966 (Special Double Album Set) Pur kjærlighet Og snart blir det middag og jeg er innstilt på sommer og grilling og kos. Hvem bryr seg om at det fortsatt er snø og kaldt ute da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Grattis Olum! :fun: da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bare glad jeg fikk internett i dag. Wælkommen tilbake. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Prøvde og ta prøven din Eplefe, til tross for alt for høy alder, og feil skoletrinn men ga opp... masse vanskelige spørsmål jo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er liksom ting folk burde vite, jooo. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bare glad jeg fikk internett i dag. Wælkommen tilbake. Takker. Hvordan går det med deg da b-real? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg mangler fem svar for å være ferdig, og jeg kommer til å mase til jeg har fått dem. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Espen: Sant det første spm var det verste? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er liksom ting folk burde vite, jooo. tariff og avkjed er enkle ting, men arbeidsvernetellerannet? oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg