Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Men helt alvorlig, jeg blir irritert når tiendeklassinger snakker om snus som om det er dritkult og som om de har holdt på med det lenge. "ÅH, lukt på den snusen her da, den lukter jo JÆVLIG DIGG AZZ!"

Jeez, får lyst å ta den snusen og tråkke på den og ta bilde av det ekle ansiktsuttrykket.

 

Røyking er greit, for det holder alle på med uansett. Hvor langt nede er snøgrensa nå? 5. klasse?

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal skaffe meg noen til og mekke noe Mocca som jeg kan sutte på i ferien, har ikke snusa på lenge nå. Finnes fortsatt i lakris håber jeg :)

 

Men helt alvorlig, jeg blir irritert når tiendeklassinger snakker om snus som om det er dritkult og som om de har holdt på med det lenge. "ÅH, lukt på den snusen her da, den lukter jo JÆVLIG DIGG AZZ!"

Jeez, får lyst å ta den snusen og tråkke på den og ta bilde av det ekle ansiktsuttrykket.

:)

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Skal skaffe meg noen til og mekke noe Mocca som jeg kan sutte på i ferien, har ikke snusa på lenge nå. Finnes fortsatt i lakris håber jeg :)

Med lakris kan jeg ikke komme på å ha sett, men du får den med anis i alle fall. :p

Personlig holder jeg meg til mint. :love:

 

Så ser jeg de har med granateple-smak også, men den kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar

Ang snus, når vi var på seminar i Tyskland for et par år siden med jobben, satt vi i hotellpuben siste kvelden og tok noen øl og skravla med jevnaldra tyskere. De hadde aldri hørt om konseptet "snus", og ville prøve det, da. Men det virket som de trodde det var en slags dop ala hasj, for de satt alle sammen og snakka sånn "diz iz crazy, we are zitting in a hotel taking drugs from norway" og "you norwegians are crzy"..det beste var at han ene glemte å ta ut snusen før han la seg, og hadde rimelig vondt under leppa ved frokosten.

Lenke til kommentar
Skal skaffe meg noen til og mekke noe Mocca som jeg kan sutte på i ferien, har ikke snusa på lenge nå. Finnes fortsatt i lakris håber jeg :)

Med lakris kan jeg ikke komme på å ha sett, men du får den med anis i alle fall. :p

Personlig holder jeg meg til mint. :love:

 

Så ser jeg de har med granateple-smak også, men den kan jeg ikke uttale meg om.

 

Jaja nå husker jeg ikke helt hva det var xD

Var nok ikke lakris nei, men den svartegrå boksen, kanskje anis som du sier :O

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg Mocca er litt som kose snus.

Den er bare liten og koselig samtidig som den smaker godt. Jeg har ikke prøvd på lenge fordi jeg brekker meg nesten av lukta, men kjøper jeg en boks og putter under leppa går det nok bra så fort nikkoen unnfanger meg :)

 

Når du har en jævla time og gå hver vei til skolen så er snus til stor hjelp til alle dere motsiere, try it :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...