WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hun legger planer^^. hysj da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Søstra mi lagde noen votter til meg. Gresselige egentlig. Men jeg ble veldig glad for at hun faktisk brukte masse tid på å lage de til meg^^. Bedre enn folk som bare rasker med seg noe upersonlig i en eller annen random butikk.*fnise*De var ikke akkurat det peneste nei men samtidig sjarmerende ^^ Jeg kan bevise min ekstreme akademiske kompetanse ved å legge ut notatarket i latin jeg har skrevet for min egen del i ettermiddag. 8DIkke for min del Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg spør igjen etter VGS-elever som vil ta undersøkelsen miiin! Kan jeg få lov til å ljuge på meg 1 lite halvår? Har lyst til å ta undersøkelse! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg spør igjen etter VGS-elever som vil ta undersøkelsen miiin! Kan jeg få lov til å ljuge på meg 1 lite halvår? Har lyst til å ta undersøkelse! Nedover eller oppover? xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg spør igjen etter VGS-elever som vil ta undersøkelsen miiin! Hvilken undersøkelse og hva går den ut på? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 b-real : Jeg spurte henne om det var grytevotter^^. Da furtet hun litt. Men det var veldig sjarmerende, ja. Og litt mer personlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg spør igjen etter VGS-elever som vil ta undersøkelsen miiin! Hvilken undersøkelse og hva går den ut på? Denne undersøkelsen, og arbeidsrett. Oppover Jada, bare ta den. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 alle hater meg tydeligvis.. flytter ut av kafeen jeg. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 *rope på Skogli* *rope tilbake* Ganske fin kafè vi har fått oss. Må neste sette en kaffitår, så får jeg den skikkelige kafè-følelsen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) alle hater meg tydeligvis.. flytter ut av kafeen jeg. Har en ledig garasje om du trenger Anyways, hvorfor må jeg være negativ. Fix plix Og følte meg så dum av den undersøkelsen Endret 6. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Da skal pommes fritesene snart i ovnen og alt som gjenstår, er å finne ut om jeg skal steke eller koke pølsene. Hva tror dere? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 b-real : Jeg spurte henne om det var grytevotter^^. Da furtet hun litt. Men det var veldig sjarmerende, ja. Og litt mer personlig. hihi, var det første jeg tenkte da jeg så bildet ja ^_^ Jeg ga et egentstrikket sjerf til noen i julegave. Holdt på å slite ræva av meg for å bli ferdig i tidet men klarte det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan jeg få ban ifra forumkafeen? sånn at jeg ikke får anfall og må tilbake? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan jeg få ban ifra forumkafeen? sånn at jeg ikke får anfall og må tilbake? Ikke mulig. Enten så blir det forumban eller ingen ban. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Til dere som bestemte dere for å ta testen, når dere er ferdig, send skjemaet med svar i retur til [email protected] Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 *rope på Skogli* *rope tilbake* Ganske fin kafè vi har fått oss. Må neste sette en kaffitår, så får jeg den skikkelige kafè-følelsen. Long time no see! Har du ikke sett kafeen før nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Denne undersøkelsen, og arbeidsrett.*sitere seg selv i det håpet at flere vil ta den* Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan jeg få ban ifra forumkafeen? sånn at jeg ikke får anfall og må tilbake? ... vær så snill... ikke gidd.. *alle hater meg.. buhu* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg