NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ta deg med ro. "I don't do sloppy seconds."Kun ferskt lammekjøtt? Og hvor tenkte du det skulle bli nok hull til både meg og Kibs,sa du? Ego. Hva slags trekant har du sett for deg? Så for meg at en av dere var i "sentrum" hele tiden jeg... One man's exit is another man's entry.En manns kanskje, men ikke denne mannens. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaa. Spesielt i kombinasjon med en forkjærlighet for kniver. Omtrent som min morgengrettenhet og tilgang på kjøkkenkniver er en god kombinasjon. Eller hva, L4r5? Det er nå vi skulle hatt de bildene som ble tatt i helga her Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det blir litt som hørselsproppar i øyrene, du treng kun ein, men får plass til 7.xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Og hvor tenkte du det skulle bli nok hull til både meg og Kibs,sa du? Ego. Hva slags trekant har du sett for deg? Så for meg at en av dere var i "sentrum" hele tiden jeg... Jeg vil ikke ha deg med, sa jeg jo! EDIT: L4r5: tok Lena bilder da jeg klikket i morgengrettenhet med kjøkkenkniven? Eller? Jeg trodde Unni sto i veien for bilder da hun tok fra meg kniven. Jeg har fremdeles sår på fingeren, og jeg holder deg skyldig. Endret 9. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 En manns kanskje, men ikke denne mannens. Det var ikke det du sa til meg på PM her om dagen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hmm... skal jeg legge ut logger? og alle meldinger som går gjennom mobilen ligger på dataen... kan legge ut de også om det trengs... Greit, jeg innrømmer det. Hva slags trekant har du sett for deg? Så for meg at en av dere var i "sentrum" hele tiden jeg... Eplefe har litt..eh.. skitten fantasi, vennen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Images, images of glory! Nei, det ble litt kjedelig med lovnedlagte munnkurver ovenfor visse knivglade PMSere. Time for schlafen! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 En manns kanskje, men ikke denne mannens. Det var ikke det du sa til meg på PM her om dagen ikke til meg heller Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha deg med, sa jeg jo! Han er ganske koselig, faktisk. Selv om det ikke virker slik. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha deg med, sa jeg jo! Han er ganske koselig, faktisk. Selv om det ikke virker slik. Men kjære. Jeg vil gi deg udelt oppmerksomhet, jo.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Images, images of glory! Nei, det ble litt kjedelig med lovnedlagte munnkurver ovenfor visse knivglade PMSere. Time for schlafen! Svikter du oss`? En manns kanskje, men ikke denne mannens. Det var ikke det du sa til meg på PM her om dagen ikke til meg heller NgZ. Er det noe jeg ikke vet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha deg med, sa jeg jo! Han er ganske koselig, faktisk. Selv om det ikke virker slik. "koselig"... Ja. Det er nettopp DET vi menn vil høre at vi er i senga Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men kjære. Jeg vil gi deg udelt oppmerksomhet, jo.. Ingen som har sagt at du trenger å tenke på ham. "koselig"... Ja. Det er nettopp DET vi menn vil høre at vi er i senga Jeg vet. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Images, images of glory! Nei, det ble litt kjedelig med lovnedlagte munnkurver ovenfor visse knivglade PMSere. Time for schlafen! Svikter du oss`? Det er sant ja, du vil jo selvfølgelig ha meg med å leke. Vel, kanskje. Seinfeld går fortsatt, sålenge det skjer noe ved siden, så er kan man holde ut litt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men kjære. Jeg vil gi deg udelt oppmerksomhet, jo.. Ingen som har sagt at du trenger å tenke på ham. Også vil jeg gjerne HA udelt oppmerksomhet. x)Vi kan heller filme og gi til ham i ettertid. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er sant ja, du vil jo selvfølgelig ha meg med å leke. Vel, kanskje. Seinfeld går fortsatt, sålenge det skjer noe ved siden, så er kan man holde ut litt. Flink gutt. Du våger ikke å legge deg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha deg med, sa jeg jo!Først sier du det, men så lurer du på hvilket av ullene mine du skal få. Det var ikke det du sa til meg på PM her om dagen Men du tells jo ikke som mann, L4r5, du er jo stor gutt. Eplefe har litt..eh.. skitten fantasi, vennen.O'rly? ikke til meg heller Hei, jeg bare feilsendte pm-en som skulle til L4r5, ok? Han er ganske koselig, faktisk. Selv om det ikke virker slik. Hva mener du? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Også vil jeg gjerne HA udelt oppmerksomhet. x)Vi kan heller filme og gi til ham i ettertid. Aha. Du har funnet løsningen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Han er ganske koselig, faktisk. Selv om det ikke virker slik. Hva mener du? Du later som du er røff i senga, men egentlig er du bare en liten kosegutt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha deg med, sa jeg jo!Først sier du det, men så lurer du på hvilket av ullene mine du skal få. I UTGANGSPUNKTET vil jeg ikke ha deg med. Men hvis du først skal trenge deg på jentekosen vår, så skal jeg ha et hull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg