Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Syns det er så unødvendig. Bare et eneste stort kjøpepress.

Hadde jo selvfølgelig vært koslig om man fikk noe. Men nei, jeg har aldri fått noe på den dagen, så da ser jeg på det som tull. :wee:

Og ja; bevise sin kjærlighet ved å bruke masse penger på tull. Clever shit...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, egentlig ikke. Er jo veldig koselig, det kan man ikke nekte for. Men jeg har egentlig alt jeg trenger. Så en trenger ikke kjøpe ting til meg for å vise at man bryr seg. Er andre ting jeg ville satt mer pris på. Som hvis noen tok seg til til å lage noe til meg, skrive noe søtt etc.

Lenke til kommentar
Nei, egentlig ikke. Er jo veldig koselig, det kan man ikke nekte for. Men jeg har egentlig alt jeg trenger. Så en trenger ikke kjøpe ting til meg for å vise at man bryr seg. Er andre ting jeg ville satt mer pris på. Som hvis noen tok seg til til å lage noe til meg, skrive noe søtt etc.

Jah, var det jeg tenkte på :)

Lenke til kommentar
Jaaa. xD

Og jeg kommer ikke over den manglende rytmesansen.

Check it out.

Jeg ler like mye hver gang jeg ser den. :wee:

Han skal være med på russerevy nå til helgen og da ville de visst gjerne ha en gjentagelse av den suksessen, men han var ikke helt keen på det. Han skal visst spille Jesus da. :fun:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg ler like mye hver gang jeg ser den. :wee:

Han skal være med på russervy nå til helgen og da ville de visst gjerne ha en gjentagelse av den suksessen, men han var ikke helt keen på det. Han skal visst spille Jesus da. :fun:

Broren din er han med skjegget da? ^_^
Lenke til kommentar

Søstra mi lagde noen votter til meg. Gresselige egentlig. Men jeg ble veldig glad for at hun faktisk brukte masse tid på å lage de til meg^^. Bedre enn folk som bare rasker med seg noe upersonlig i en eller annen random butikk.

Joda, alle er glad i deg Kexxy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...