Fisk1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Syns det er så unødvendig. Bare et eneste stort kjøpepress. Hadde jo selvfølgelig vært koslig om man fikk noe. Men nei, jeg har aldri fått noe på den dagen, så da ser jeg på det som tull. Og ja; bevise sin kjærlighet ved å bruke masse penger på tull. Clever shit... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ikke matrielle goder heller egentlig. Liten vits å kjøpe masse skrot for å vise at man bryr seg. Men det er bare min mening. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lillebroren til L4r5 og vennene hans eier ikke rytmesans. Ser du den spice girls videoen nå eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ikke matrielle goder heller egentlig. Liten vits å kjøpe masse skrot for å vise at man bryr seg. Men det er bare min mening. Men du må da innrømme at det er da kjekt å få en gave av og til da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hehe! Her blir det mye posting av enkelte, ser jeg.. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...ho&t=877073 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lillebroren til L4r5 og vennene hans eier ikke rytmesans. Ser du den spice girls videoen nå eller? Jaaa. xD Og jeg kommer ikke over den manglende rytmesansen. Check it out. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er 9. mai på en hverdag eller helg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, egentlig ikke. Er jo veldig koselig, det kan man ikke nekte for. Men jeg har egentlig alt jeg trenger. Så en trenger ikke kjøpe ting til meg for å vise at man bryr seg. Er andre ting jeg ville satt mer pris på. Som hvis noen tok seg til til å lage noe til meg, skrive noe søtt etc. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er 9. mai på en hverdag eller helg? Fredag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hehe!Her blir det mye posting av enkelte, ser jeg.. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...ho&t=877073 Littegranne En må tro at noen sitter her dag og natt...og hva de får gjort av skolegang undrer jeg bare på ^^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, egentlig ikke. Er jo veldig koselig, det kan man ikke nekte for. Men jeg har egentlig alt jeg trenger. Så en trenger ikke kjøpe ting til meg for å vise at man bryr seg. Er andre ting jeg ville satt mer pris på. Som hvis noen tok seg til til å lage noe til meg, skrive noe søtt etc. Lage middag? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er 9. mai på en hverdag eller helg? Fredag. Hun legger planer^^. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ingen som er glad i meg *selvmord* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, egentlig ikke. Er jo veldig koselig, det kan man ikke nekte for. Men jeg har egentlig alt jeg trenger. Så en trenger ikke kjøpe ting til meg for å vise at man bryr seg. Er andre ting jeg ville satt mer pris på. Som hvis noen tok seg til til å lage noe til meg, skrive noe søtt etc. Jah, var det jeg tenkte på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jaaa. xDOg jeg kommer ikke over den manglende rytmesansen. Check it out. Jeg ler like mye hver gang jeg ser den. Han skal være med på russerevy nå til helgen og da ville de visst gjerne ha en gjentagelse av den suksessen, men han var ikke helt keen på det. Han skal visst spille Jesus da. Endret 6. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg ler like mye hver gang jeg ser den. Han skal være med på russervy nå til helgen og da ville de visst gjerne ha en gjentagelse av den suksessen, men han var ikke helt keen på det. Han skal visst spille Jesus da. Broren din er han med skjegget da? ^_^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Broren din er han med skjegget da? ^_^Stemmer det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Søstra mi lagde noen votter til meg. Gresselige egentlig. Men jeg ble veldig glad for at hun faktisk brukte masse tid på å lage de til meg^^. Bedre enn folk som bare rasker med seg noe upersonlig i en eller annen random butikk. Joda, alle er glad i deg Kexxy. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eplefe vinner tydeligvis tråden. og hva de får gjort av skolegang undrer jeg bare på ^^ Jeg kan bevise min ekstreme akademiske kompetanse ved å legge ut notatarket i latin jeg har skrevet for min egen del i ettermiddag. 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg spør igjen etter VGS-elever som vil ta undersøkelsen miiin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg