WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Alle jenter i hele verden har mensen i dag. Det er den store mensdagen. Oppvarming til den store orgasmedagen niende mai. Hvordan vet du det? Oo Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Virker hvertfall sånn, siden alle er enten sur på meg eller så er de sur. kanskje untatt noen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Epletyv : Det var nesten litt sånn "hvordan vet du at jeg har mensen?!! *hyyyl*". Pillene mine<3. Det betyr at jeg skal få nyte morgendagen. Endret 6. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvordan vet du det? OoSarkasme. :\Men den store orgasmedagen er faktisk den niende mai. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Omg ingen å pule på =(. Noes! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Epletyv : Det var nesten litt sånn "hvordan vet du at jeg har mensen?!! *hyyyl*". Pillene mine<3. Det betyr at jeg skal få nyte morgendagen. Ja, jeg har jo faktisk det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tror ikke at du må ha orgasmen sammen med noen, ida. x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dere har mange rare banneord Oo.Ikke vår feil at dere "søringer" ikke har oppfinnsomhet til å komme på artige banneord Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Omg ingen å pule på =(. Noes! *plystre* Ikke vår feil at dere "søringer" ikke har oppfinnsomhet til å komme på artige banneord wink.gif dæven han røkksalta *beeeeep* Endret 6. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Tror ikke at du må ha orgasmen sammen med noen, ida. x) Er ikke noe spennende å gjøre det alene på en slik dag da =/ . Åh..hei Kexxy >:3. Endret 6. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 joda.. Kjip å være alene da.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Omg ingen å pule på =(. Noes! *rekke opp handa og dytte vekk kexxy* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Omg ingen å pule på =(. Noes! *plystre* Du har ikke hår på tissefanten uansett så Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Omg ingen å pule på =(. Noes! *rekke opp handa og dytte vekk kexxy* Sånn skal det være! Noen andre som driter i valentinsdagen, morsdagen og andre tullete dager? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Omg ingen å pule på =(. Noes! *rekke opp handa og dytte vekk kexxy* Sånn skal det være! Noen andre som driter i valentinsdagen, morsdagen og andre tullete dager? ja. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Omg ingen å pule på =(. Noes! *rekke opp handa og dytte vekk kexxy* Sånn skal det være! Noen andre som driter i valentinsdagen, morsdagen og andre tullete dager? Ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Syns det er så unødvendig. Bare et eneste stort kjøpepress. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lillebroren til L4r5 og vennene hans eier ikke rytmesans. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen andre som driter i valentinsdagen, morsdagen og andre tullete dager?Fine gode dager som er frontet av våre handelsteder så de for solgt mer shait. Er man glad i noen så trenger man da faen ingen spesiell dag for å vise det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg