Herr Brun Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jaja. Hva skjer her da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg skal sitte meg ned og høre på deppemusikk og prøve å huske de negative tingene. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis dere ikke har bedre å finne på nå kan dere jo : årets moderator stem her Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er ikke kult å lage hvitløksbrød i mikro'n ... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 I love you b-real <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 stemte på opptil flere jeg har sett der jeg er å poster Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har du ikke ødelagt et forummedlem allerede? Er slik IT-timene skal være, det eller spille CS ^^ lol wut? Var vel zethyr eller noe som ødela aids, tror jeg ^_^ Det var Magnus, ja. Den jævelen! =( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Da var endelig nye headsetet hentet, og jeg er herved overlykkelig, lyden er bare nydelig *danse* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis dere ikke har bedre å finne på nå kan dere jo : årets moderator stem her Bare kjedelige folk der jo Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hmm, GPU og RAM i posten *nerdjoy* Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nermer meg 1337 inlegg no. når eg har fått det blir det mykje offtopic, i tiden framover Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 lol wut? Var vel zethyr eller noe som ødela aids, tror jeg ^_^Uh, beklager ^^I love you b-real <3 Rævsleiking detected! *hyl* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) I love you b-real <3 Rævsleiking detected! *hyl* Gjør ikke sånt, jeg. edit: wow, har alle jenter i verden mensen idag? <.< snakka litt med ei dame. hun sa "visste du kom tilbake :p" kex:"hvem er du?" hun: Altså, om det er det sånn du skal oppføre deg, så kan det bare være. Trodde faktisk vi var venner selv om ** plutselig ble "***" din.. Menmen.. Er opp til deg det.. Gidder ikke bry meg om fjortisser om det skal være så barnslig oppførsel som det er på deg nå. kex: Å gud, er det noen som har mensen idag? tuller jo bare litt med deg. hun: Har faktisk ikke det ^^ Men en morro måte å kødde på.? NEI.. Hun sa noe annet og, men det var litt for grovt for forumet ^^ Endret 6. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Gjør ikke sånt, jeg. Særlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hun sa noe annet og, men det var litt for grovt for forumet ^^ Vi må tenke på hjerte til disse stakkarslige søringene you know Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hun sa noe annet og, men det var litt for grovt for forumet ^^ Vi må tenke på hjerte til disse stakkarslige søringene you know ja men var mer redd banhammah. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Alle jenter i hele verden har mensen i dag. Det er den store mensdagen. Oppvarming til den store orgasmedagen niende mai. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Dere har mange rare banneord Oo. Åh, men jeg har ikke det^^. Yay! Endret 6. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg