Darkbuster Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvilken hadde du før? Husker så dårlig, men jeg kjente deg alltid igjen i den. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det skjer ikke, Yo-Naz. x) Jeg vil at du skal kalle deg Penis Fritz =D --- Jeg har vært beste datavakta ever i dag. Det eneste de elevene har gjort (i mine timer i dag) var å se Swordfish og fått fri en time Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den jeg har er liksom. Ikke så veldig eplete. Men fine farger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvilken hadde du før? Husker så dårlig, men jeg kjente deg alltid igjen i den.To sko med lisser som formet et hjerte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 clvn, good teacher ^^ Nå er jeg lei moussé, og har fortsatt 3-4 porsjoner igjen. Typisk at jenta under meg ikke likte sjokolademoussé. Hu elsker sjokolade, så lenge det bare er ren sjokolade uten noe fancy. Boller, pudding, moussé, muffins, kake, kjeks etc spiser hu ikke. Kan ikke invitere a på noe. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 clvn, good teacher ^^ Nå er jeg lei moussé, og har fortsatt 3-4 porsjoner igjen. Typisk at jenta under meg ikke likte sjokolademoussé. Hu elsker sjokolade, så lenge det bare er ren sjokolade uten noe fancy. Boller, pudding, moussé, muffins, kake, kjeks etc spiser hu ikke. Kan ikke invitere a på noe. Kakao? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Aner ikke, håper da hu liker det Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvilken hadde du før? Husker så dårlig, men jeg kjente deg alltid igjen i den.To sko med lisser som formet et hjerte. aaa, den husker jeg ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg vil at du skal kalle deg Penis Fritz =D--- Jeg har vært beste datavakta ever i dag. Det eneste de elevene har gjort (i mine timer i dag) var å se Swordfish og fått fri en time Har du ikke ødelagt et forummedlem allerede? Er slik IT-timene skal være, det eller spille CS ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eplefe: Hvis du bytter til Heartagram sletter jeg deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eplefe: Hvis du bytter til Heartagram sletter jeg deg.Ser jeg ut som en Bam/HIM-fangirl? Svarer du feil sletter jeg deg. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg husker da jeg var Bam/HIM-fanboy. ^^ Takk for den MTV og pappas fetter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ser jeg ut som en Bam/HIM-fangirl? Svarer du feil sletter jeg deg. xD mmmm...ostesmørbrød Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Morn mennesker. Jeg får aldri tid til forum Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Morn mennesker. Jeg får aldri tid til forum Dårlige prioriteringer... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fem dager til The Cure. Bare fem dager.. I know!!!!!!! *lykke* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Morn mennesker. Jeg får aldri tid til forum Hvordan får du det til liksom? oO Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvordan får du det til liksom? oO Skole, jobb, trening .. Er vel nok det .. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen VGS-elever her som vil ta undersøkelsen min om arbeidsrettloven? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har du ikke ødelagt et forummedlem allerede? Er slik IT-timene skal være, det eller spille CS ^^ lol wut? Var vel zethyr eller noe som ødela aids, tror jeg ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg