Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Donasjoner er velkomne. Jeg kan nevne deg i gymrapporten min som en slags reklame. Pai-reklame. jammen! jeg vil ha en venn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ha'kke det gitt. Treig jeg Det er rett før jeg sporer deg ned bare for å sende deg et smykke. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sure, 2 sec. Scanne eller sende i posten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er det bare hos meg at diskusjon melder seg ut hvert 5. minutt? Ja, det er ikke bare hos deg :\ Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er det bare hos meg at diskusjon melder seg ut hvert 5. minutt? Ja, det er ikke bare hos deg :\ Bra det da. Nettet her har vært ustabilt i hele dag(snø på mastene elns) Ser ut til å funke nå da, så da har jeg bare diskusjon.no-serverne på skylde på Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg vurderer å ta en bruker-remake. Ny avatar og ny signatur samtidig. \o/ Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg vurderer å ta en bruker-remake. Ny avatar og ny signatur samtidig. \o/ Skal vi gjøre det sammen? Kan ikke nå, men om et par timer får jeg gå hjem Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg vurderer å ta en bruker-remake. Ny avatar og ny signatur samtidig. \o/ Skal vi gjøre det sammen? Kan ikke nå, men om et par timer får jeg gå hjem Er du flink til sånt? For jeg er det, vil ikke jobbe med noen som er langt under mitt nivå heller. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er du flink til sånt? For jeg er det, vil ikke jobbe med noen som er langt under mitt nivå heller. Har ikke veldig med erfaring, men med litt planlegging skal det nok gå rimelig smertefritt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ha'kke det gitt. Treig jeg Det er rett før jeg sporer deg ned bare for å sende deg et smykke. Hah^^ Er vel ikke den vanskeligste å spore ned;P Var litt god denna stripsen og da Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg finner ingen smiley som kan uttrykke det jeg tenker nå. Men. amoamasamatamamusamatisamanthabeohabeshabethabemushabetishabentregoregisregitregimusregiti reguntaudioaudisauditaudimusauditisaudiunt 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er du flink til sånt? For jeg er det, vil ikke jobbe med noen som er langt under mitt nivå heller. Har ikke veldig med erfaring, men med litt planlegging skal det nok gå rimelig smertefritt Må jeg hjelpe deg, eller klarer du deg alene? oO Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Huh...så funcom var på TV2 nyhetskanalen og reklamerte for AoC. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lurer på hvor lenge jeg klarer å leve på denne mousseen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fem dager til The Cure. Bare fem dager.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg vurderer å ta en bruker-remake. Ny avatar og ny signatur samtidig. \o/ Hva med å ta den helt ut, og skifte brukernavn samtidig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det skjer ikke, Yo-Naz. x) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det skjer ikke, Yo-Naz. x) Ikke skift avatar, kjenner deg så godt igjen med den der. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ikke skift avatar, Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den jeg har er liksom. Ikke så veldig eplete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg