Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og her sitter jeg og spiser sjokolademoussé til frokost. Yay Hva er det med at du står opp så seint da? Kibs: huh? Seint? Sto opp for 4 timer siden. Jeg er bare sen til å spise frokost. Fant ut at jeg skulle vaske opp først, og så ble jeg liggende å lese Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Antyder du at jeg... jeg... jeg... jeg... er rar? Who? me? neeeeiida Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg kjeder meg på skolen, har nettopp hatt matte prøve. :/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Who? me? neeeeiida Naww. Du, altså. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 yay, nå fikk jeg den svarte plaststripsen gjennom tunga xD Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hei edge! Har du mye peng? I do okay ___ Er det bare hos meg at diskusjon melder seg ut hvert 5. minutt? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 I do okay Lyst til å være venner? *lage engleøyne* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 yay, nå fikk jeg den svarte plaststripsen gjennom tunga xD stresset ikke du med det for 1000 sider eller noe også? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 yay, nå fikk jeg den svarte plaststripsen gjennom tunga xDHar du ikke fått deg et smykke enda? -_-' Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lyst til å være venner? *lage engleøyne* I was never one to reject anyone. But due to recent events, I have a feeling that you're only saying that to place your hands on my Visa Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 I was never one to reject anyone. But due to recent events, I have a feeling that you're only saying that to place your hands on my Visa Neida. Men.. kan jeg..eh..se på det? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Gjett hvem som vant et spill på gamer Jepp, yours truly. http://www.gamer.no/artikler/disse_ble_turok-vinnere/48197 Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Neida. Men.. kan jeg..eh..se på det? Sure, 2 sec. Endret 6. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 stresset ikke du med det for 1000 sider eller noe også? Jepps. men lot den ligge litt. Fikk den gjennom nå da Har du ikke fått deg et smykke enda? -_-' Ha'kke det gitt. Treig jeg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Neida. Men.. kan jeg..eh..se på det? jeg får lønn i morgen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sure, 2 sec. Scanne eller sende i posten? Men. Må stikke. Ble oppringt og fikk beskjed om at jeg hadde lyst til å komme på besøk. Så..eh..ja. Farvel, o'store DNFK. Snakk om blod. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jepps. men lot den ligge litt. Fikk den gjennom nå da så du har hatt pause ja... *lettet* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 jeg får lønn i morgen Donasjoner er velkomne. Jeg kan nevne deg i gymrapporten min som en slags reklame. Pai-reklame. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jepps. men lot den ligge litt. Fikk den gjennom nå da så du har hatt pause ja... *lettet* bare en liten en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg