Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere krangler som grinete katter i "perfekte pupper", "perfekt kropp" og "kjærlighetstråden"..pluss at enkelte hisser seg voldsomt opp når nye brukere dukker opp i DNFK :) Så snart det er mere enn en jente i en av disse trådene begynner dere å disse hverandres meninger og være spydige. "This is MY turf, get the fuck out bitch".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Dere krangler som grinete katter i "perfekte pupper", "perfekt kropp" og "kjærlighetstråden"..pluss at enkelte hisser seg voldsomt opp når nye brukere dukker opp i DNFK :)

 

Velkommen til DNFK, vi er resultatet av vanlige folk som får anomymitet og oppmerksomhet. Det har temmelig absurde resultater til tider. Og en ser tendenser til det hos alle.

 

Alle er badguy på internett. like badguy som små pakistanere på ungdomsskolen og videregående: Med hundreogørten fettere, kebabtraller med masse krom og hip-hop dunkende ut av bagasjerommet. Og selvfølgelig slekt i alle gjenger fra A til Å.

 

En må nesten le av det hele.

Lenke til kommentar
Dere krangler som grinete katter i "perfekte pupper", "perfekt kropp" og "kjærlighetstråden"..pluss at enkelte hisser seg voldsomt opp når nye brukere dukker opp i DNFK :) Så snart det er mere enn en jente i en av disse trådene begynner dere å disse hverandres meninger og være spydige. "This is MY turf, get the fuck out bitch".

 

"Dere"... Grøss. Fra nå av erklærer jeg meg for kjønnsløs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Alle er badguy på internett. like badguy som små pakistanere på ungdomsskolen og videregående: Med hundreogørten fettere, kebabtraller med masse krom og hip-hop dunkende ut av bagasjerommet. Og selvfølgelig slekt i alle gjenger fra A til Å.

Haha, nice og ikke det minste rasistisk.

 

Vel, rasistisk eller ei. Det verste er at en finner minst en av de på hver eneste skole.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Dere krangler som grinete katter i "perfekte pupper", "perfekt kropp" og "kjærlighetstråden"..pluss at enkelte hisser seg voldsomt opp når nye brukere dukker opp i DNFK :) Så snart det er mere enn en jente i en av disse trådene begynner dere å disse hverandres meninger og være spydige. "This is MY turf, get the fuck out bitch".

 

"Dere"... Grøss. Fra nå av erklærer jeg meg for kjønnsløs.

Har du da alltid vært.:) (dette var forøvrig ros,ikke ris)

 

Edit: Fjernet et icon, da jeg plutselig fikk en ''Datasmurf-feeling over eget innlegg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Vel, rasistisk eller ei. Det verste er at en finner minst en av de på hver eneste skole.

De aller fleste ihvertfall. Noen av kommunene i bygdenorge planter brennende kors på plenen til "våre nye landsmenn" og i disse kommunene pleier de nok ikke å være like kjepphøye. Ål er et bra eksempel på en av disse kommunene. Så ikke et mørkhudet menneske sist jeg var innom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
"Skarru ha kebab ellir? Veldig billig 50 kruner"

 

Det som er skremmende er at jeg var god venn med en av de der før, når jeg gikk på ungdomsskolen.

Det endte med at jeg kjørte bakhodet hans inn i en mursteinsvegg, en kan trygt si vennskapet var over da.. :)

Lenke til kommentar
Alle er badguy på internett. like badguy som små pakistanere på ungdomsskolen og videregående: Med hundreogørten fettere, kebabtraller med masse krom og hip-hop dunkende ut av bagasjerommet. Og selvfølgelig slekt i alle gjenger fra A til Å.

Haha, nice og ikke det minste rasistisk.

 

Vel, rasistisk eller ei. Det verste er at en finner minst en av de på hver eneste skole.

True story. Bortsett fra en skole jeg har funnet fram til dypt inne i telemarks villeste skoger. Veldig godt miljø, ingen med boksa nedi sokkene med strikker rundt, brunkrem og en boks med gelwax om dagen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...