b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Helsefreaks ^_^ And now: Ristet brød med syltetøy på Millitærmat Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er godt, det. Og ekstremt kvalmt. Men det er bananen sin skyld. Peanøttsmør med bare syltetøy er egentlig bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Now Eating: Ristet grovbrød med hvitost, eplebåter, en banan og omega3-kapsler. Pluss et stort glass melk og en kopp kaffe. Jeg må spise sunt, for jeg er så latterlig usunn ellers. Endret 6. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Now Eating: Ristet grovbrød med hvitost, eplebåter, en banan og omega3-kapsler. Pluss et stort glass melk og en kopp kaffe. Jeg må spise sunt, for jeg er så latterlig usunn ellers. Er det godt med omega3-kapsler på? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Now Eating: Ristet grovbrød med hvitost, eplebåter, en banan og omega3-kapsler. Pluss et stort glass melk og en kopp kaffe. Jeg må spise sunt, for jeg er så latterlig usunn ellers. Er det godt med omega3-kapsler på? Sldri prøvd. Bare svelger dem nedpå. xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er det godt med omega3-kapsler på?Spessielt hvis du steiker de i smør Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sldri prøvd. Bare svelger dem nedpå. xD Å. Kanskje det funker. Spessielt hvis du steiker de i smør Rare nordlending. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 *gaule med The Immigrant Song*Mothership. Beste julegaven jeg har gitt vekk på lenge. Den, og månen. Shit, jeg hadde et godt gaveår i år. I like your taste ___ http://youtube.com/watch?v=SCplsXu1HRk&feature=related <-- Digg Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Immigrant song. Fikk DVDen den er på til jul. Zeppelin er virkelig ELSK! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og her sitter jeg og spiser sjokolademoussé til frokost. Yay Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og her sitter jeg og spiser sjokolademoussé til frokost. Yay Hva er det med at du står opp så seint da? Kibs: huh? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kibs: huh? Hos Eple. Ikke en gang den klemmen hun lovte meg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hos Eple. Ikke en gang den klemmen hun lovte meg. Oh my ___ NP: Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son <-Tidenes barskeste sang Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kibs: huh? Hos Eple. Ikke en gang den klemmen hun lovte meg. Jeg skjønte ikke den applicationen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Oh my Ja. Det er sterkt kritikkverdig. Kanskje jeg skal bytte venner? Hei edge! Har du mye peng? Jeg skjønte ikke den applicationen Du fikk en bøtte med dem hos meg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er utrolig hvor forandret en sang kan bli av litt sensurering Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Rare nordlending. Takes one to know one Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Takes one to know one Antyder du at jeg... jeg... jeg... jeg... er rar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg