Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Faen at ikke kjerringen kan ringe og avtale jobbintervju snart. >< Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du har latintimer, og lærebøker, også vil du at noen HER skal lage liste over alle kasusene? Hvorfor ikke gjøre det selv, da? Det er jo DU som har læreboka. Ikke vi. For the ez Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå har jeg endelig fått ordnet sånn at jeg skal klippe meg etterpå Så du har funnet ut hva du skal gjøre med håret? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Apropos finne ut ting. Det stinker sloppy joe-kjøtt av hele senga mi og jeg har bytta på den, hatt madrassen ute til lufting, støvsugd, vaska og alt mulig rundt den, men likevel stinker det dårlig sloppy joe der >< Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du har latintimer, og lærebøker, også vil du at noen HER skal lage liste over alle kasusene? Hvorfor ikke gjøre det selv, da? Det er jo DU som har læreboka. Ikke vi. Poenget var liksom at jeg skulle slippe å gjøre noe, duh. Men, jeg har allerede sett sannheten i øynene og begynt å pugge. Sum Es Est Sumus Estis Sunt o_o Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå har jeg endelig fått ordnet sånn at jeg skal klippe meg etterpå Så du har funnet ut hva du skal gjøre med håret? Nei... Har en time eller to på å finne det ut Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Da begynner det å haste litt Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sitter på jobb og koser meg med Zeppelin jeg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eg er vonbroten. Kan nokon fortelje meg at "5 om dagen" ikkje betyr at ein må ete 5 FORSKJELLEGE frukter/grønsakar om dagen? For då er eg berre oppe i 2 så langt. Og eg hadde håpa å vere oppe i 4. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eg er vonbroten. Kan nokon fortelje meg at "5 om dagen" ikkje betyr at ein må ete 5 FORSKJELLEGE frukter/grønsakar om dagen? For då er eg berre oppe i 2 så langt. Og eg hadde håpa å vere oppe i 4. Jeg er oppe i 2, en appelsinjuice og en banan Eplene her er bare ekle, så de spiser jeg ikke. Planlegger en banan til og muligens en pære, og kjøpe meg en stor eple etter jobb _ *spille luftgitar til Stairway To Heaven* ELSK!! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eg er vonbroten. Kan nokon fortelje meg at "5 om dagen" ikkje betyr at ein må ete 5 FORSKJELLEGE frukter/grønsakar om dagen? For då er eg berre oppe i 2 så langt. Og eg hadde håpa å vere oppe i 4. Tror det er litt av greien... Men hvem har ørten forskjellige frukter tilgjengelig døgnet rundt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 *gaule med The Immigrant Song* Mothership. Beste julegaven jeg har gitt vekk på lenge. Den, og månen. Shit, jeg hadde et godt gaveår i år. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eg er vonbroten. Kan nokon fortelje meg at "5 om dagen" ikkje betyr at ein må ete 5 FORSKJELLEGE frukter/grønsakar om dagen? For då er eg berre oppe i 2 så langt. Og eg hadde håpa å vere oppe i 4. Poenget er at du skal spise frukt. Om du velger å ta 2 epler gjør da ingenting Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du svarte ikkje. Er det 5 forskjellege? Eller kan ein ete 2 eple, til dømes, uten at det gjeld som berre ein? Poenget er at du skal spise frukt. Om du velger å ta 2 epler gjør da ingenting Men teller det som 2 eller 1? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er 5 frukter, ikke 5 forskjellige frukter. Appelsinjuice (helst "ekte" og ikke fra konsentrat) og lignende teller det og. F.eks. en brødskive (grov, selvsagt) med banan og jordbærsyltetøy teller som en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Banan og jordbær hørtes ut som en funky kombinasjon. Kanskje jeg burde spise det i stedet for sjokolademoussé Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er 5 frukter, ikke 5 forskjellige frukter. Appelsinjuice (helst "ekte" og ikke fra konsentrat) og lignende teller det og. F.eks. en brødskive (grov, selvsagt) med banan og jordbærsyltetøy teller som en. I WIN I WIN I WIN! Diskuterte med ei venninne. Da er jeg oppe i 4 så langt i dag. Og en halv liter vann + en halv liter appelsinjuice (som teller som to frukter). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Banan og jordbær hørtes ut som en funky kombinasjon.Kanskje jeg burde spise det i stedet for sjokolademoussé Banan og syltetøy er da en helt kurant kombinasjon... :| Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Banan og syltetøy er da en helt kurant kombinasjon... :| Med peanøttsmør. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ... Ikke med peanøttsmør (wtf). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg