Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 God morgen, alle tards. Stille her? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 God morgen, alle tards.Stille her? litt i stillaste laget ja Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 "God" morgen. Skole igjen, dessverre. Tror jeg skal spy utpover tastaturet under et hosteanfall snart. Kunne blitt gøy. Eller skal vi snakke om blod, som noen personer ser ut til å ha så mye imot? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 I wish you were dead, and not just because I'm a necrophiliac. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 T-shirt hell sin Early February Thing. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ignorerer du meg Bekki? Jeg skal ikke klikke slik som i går. Jeg lover. Loverloverloverloverloverlover!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skulle ønske jeg hadde penger å blåse på t-shirthell... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg ignorerer faktisk INGEN her på forumet, Karoline. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Wow. Headsettet mitt gir jo faktisk god lyd når jeg kobler det til PCen. Det var sjokkerende Kanskje jeg skal begynne å bruke det regelmessig sånn at jeg kan dundre trance inn i øra mine uten å få klager fra dama nedenunder som misliker elektronisk herlighet Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå har jeg endelig fått ordnet sånn at jeg skal klippe meg etterpå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 PC-øving i sos1002 (Statistikk) er ikke så morsomt.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Høres ikke så spennende ut nei, men det skal jeg love deg Design av Brukergrensesnitt (INF180) ikke er heller... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg ignorerer faktisk INGEN her på forumet, Karoline. x) Joda, meg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Høres ikke så spennende ut nei, men det skal jeg love deg Design av Brukergrensesnitt (INF180) ikke er heller... Hoho, høres tamt ut det også ja. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Elementærkurs i Latin - LAT101 - for teh hardcore. 8D Massiv prøve på fredag. Hvis noen gidder å lage en lettfattelig og kort liste over alle kasus samt hva som styrer dem og hvordan man kjenner dem igjen, hadde det vært koselig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ooh, du tar latin? Spennende! Jeg har alltid ønska å lære latin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du har latintimer, og lærebøker, også vil du at noen HER skal lage liste over alle kasusene? Hvorfor ikke gjøre det selv, da? Det er jo DU som har læreboka. Ikke vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg