Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ironi ironi' -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss

 

sarkasme sarkas'|me m1 (fra gr, av sarkazein 'rive i stykker kjøtt; skjære tenner', av sarx 'kjøtt') spydighet, spottende bemerkning; bitende hån stemmen var full av s-

 

det var det jeg sa, og jeg slo opp på wikipedia og det sa det samme, da sa han bar, Wikipedia har altid feil!

Lenke til kommentar
ironi ironi' -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss

 

sarkasme sarkas'|me m1 (fra gr, av sarkazein 'rive i stykker kjøtt; skjære tenner', av sarx 'kjøtt') spydighet, spottende bemerkning; bitende hån stemmen var full av s-

 

det var det jeg sa, og jeg slo opp på wikipedia og det sa det samme, da sa han bar, Wikipedia har altid feil!

http://dokpro.uio.no/ordboksoek.html

For øvrig: (engelsk) Wikipedia har mindre feil enn en vanlig ordbok.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Stearin, afaik.

 

You just don't know!

Nei, men det var relativt rolige tendenser og alle var fullt påkledd. Så klart, det kunne vært full orgie når jeg var ute og røyka i 3-4 min per gang, men ...

 

LOL ser det for meg :D

 

Alle er hyggelige og koser seg, sjur går ut for å røyke og alle nærmest river av seg klærne på 10sec, tar et par jukk for så å febrilsk ta på seg klærne igjen og late som ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...