Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Fuck yes, i morgen blir det en awsome dag, i morgen blir det personalmøte på peppes, og siden sjefen regner med at vi er så mette etter å ha spist, og dermed ikke gidder å jobbe kan vi stikke hjem. Jeg sier ikke nei til å slutte på jobb rundt 12.

Dagen min blir bedre :wee:

 

Innbærer det øl?

 

Isåfall vinner du.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Øl og annen kos ja. Så blir det kasse med øl på lørdag og søknad om bandstøtte til fri-fond. Denne helga ser lys ut. :wee:

 

Jeg for min del utsetter drikkinga til lørdagen, da skal det nok bli konsumert betydelige mengder øl og andre godsaker.

Lenke til kommentar

evig kjipt å ha et magesår som er på vei til å dannes. Fikk et kur på 4 uker og da er det ikke noe brus eller kaffe eller alkohol, heller ikke noe krydret mat. SUXX

 

Det ser ikke ut som at problemet går vekk heller, så det er sannsynlig at jeg må kjøre 4 uker til. HEL-HVETE. Jeg mista tellinga hvor mange ganger jeg har hatt lyst på en Guinness eller fem :/

Lenke til kommentar
evig kjipt å ha et magesår som er på vei til å dannes. Fikk et kur på 4 uker og da er det ikke noe brus eller kaffe eller alkohol, heller ikke noe krydret mat. SUXX

 

Det ser ikke ut som at problemet går vekk heller, så det er sannsynlig at jeg må kjøre 4 uker til. HEL-HVETE. Jeg mista tellinga hvor mange ganger jeg har hatt lyst på en Guinness eller fem :/

Sånn går det når du spiser for lite :fun:

Lenke til kommentar
evig kjipt å ha et magesår som er på vei til å dannes. Fikk et kur på 4 uker og da er det ikke noe brus eller kaffe eller alkohol, heller ikke noe krydret mat. SUXX

 

Det ser ikke ut som at problemet går vekk heller, så det er sannsynlig at jeg må kjøre 4 uker til. HEL-HVETE. Jeg mista tellinga hvor mange ganger jeg har hatt lyst på en Guinness eller fem :/

Sånn går det når du spiser for lite :fun:

 

faktisk ikke :p Jeg har bare hatt et jævlig hardkjør med tidspress på høyskolen, vanvittige mengder energi drikker, kaffe, sjokolade og junk. Tror et år med det har sendt magen (og kroppsformen forsåvidt) til helvete hehe. Jeg spiser faktisk godt.

 

Nå roes det ned mye, men hallo...savner kaffe, cola og guinness noe helt jævlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...