Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Baaah, hvorfor må de lage alle spill i dag så fopult korte? Det er liek en halvtime med morro. Savner tiden som f.eks Half-Life der en brukte mange mange dager på å spille et spill til ende til annen. I stede så satses det på å pøse ut oppfølgere i søk og kav. Jeg er lei det, jeg vil ha et spill som en kan faktisk spille over en ukes tid uten å måtte ta pauser i for å i det hele tatt klare å nyte det!

 

Nettopp kjørt igjennom Call Of Duty: Modern Warfare 2 på XboX360 og jeg kan ikke si jeg er særlig imponert. Jeg kjente rushet av å være i kamp..men handlingen er så vag og en flakker hit og dit og du føler ikke noe som helst storry i hele spillet. Du drar dit, du dra til Afganistan, Brasil osv osv men sitter igjen med følelsen, hva faen var egentlig vitsen med hele spillet? Nei vet du hva altså. Vil du ha noe langvarig så faen ikke kjøp COD:MWF2 !

CoD er veldig korte spill. Prøv Fallout 3 eller Oblivion.
Lenke til kommentar

Michael Moore i engelsktimen, kunne vore verre... Ser fram til å få studielånet på konto no, sjølv om det ikkje er eit skrikande behov for det. Er eit klart klasseskille mellom studentane her i klassen. Dei som lever frå stipend til stipend, og dei av oss som maktar halda hus, barnehageplassar, SFO, sparing og god mat på bordet kvar dag, utan at svetteperlene melder seg når det byrjar næra seg utbetaling... Om ein reknar prosentvis, har me mindre å rutte med enn ungkalvane. Rart det der....

Lenke til kommentar
Michael Moore i engelsktimen, kunne vore verre... Ser fram til å få studielånet på konto no, sjølv om det ikkje er eit skrikande behov for det. Er eit klart klasseskille mellom studentane her i klassen. Dei som lever frå stipend til stipend, og dei av oss som maktar halda hus, barnehageplassar, SFO, sparing og god mat på bordet kvar dag, utan at svetteperlene melder seg når det byrjar næra seg utbetaling... Om ein reknar prosentvis, har me mindre å rutte med enn ungkalvane. Rart det der....

 

du drar ikke på fylla hver helg og henger heller ikke på kafèer og restauranter, antar jeg. Thats the difference. Det er visst "inn" å være driiiiiiiiiita hver helg og være blakk det meste av tiden som student.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...