Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Baaah, hvorfor må de lage alle spill i dag så fopult korte? Det er liek en halvtime med morro. Savner tiden som f.eks Half-Life der en brukte mange mange dager på å spille et spill til ende til annen. I stede så satses det på å pøse ut oppfølgere i søk og kav. Jeg er lei det, jeg vil ha et spill som en kan faktisk spille over en ukes tid uten å måtte ta pauser i for å i det hele tatt klare å nyte det!

 

Nettopp kjørt igjennom Call Of Duty: Modern Warfare 2 på XboX360 og jeg kan ikke si jeg er særlig imponert. Jeg kjente rushet av å være i kamp..men handlingen er så vag og en flakker hit og dit og du føler ikke noe som helst storry i hele spillet. Du drar dit, du dra til Afganistan, Brasil osv osv men sitter igjen med følelsen, hva faen var egentlig vitsen med hele spillet? Nei vet du hva altså. Vil du ha noe langvarig så faen ikke kjøp COD:MWF2 !

Lenke til kommentar
Baaah, hvorfor må de lage alle spill i dag så fopult korte? Det er liek en halvtime med morro. Savner tiden som f.eks Half-Life der en brukte mange mange dager på å spille et spill til ende til annen. I stede så satses det på å pøse ut oppfølgere i søk og kav. Jeg er lei det, jeg vil ha et spill som en kan faktisk spille over en ukes tid uten å måtte ta pauser i for å i det hele tatt klare å nyte det!

 

Nettopp kjørt igjennom Call Of Duty: Modern Warfare 2 på XboX360 og jeg kan ikke si jeg er særlig imponert. Jeg kjente rushet av å være i kamp..men handlingen er så vag og en flakker hit og dit og du føler ikke noe som helst storry i hele spillet. Du drar dit, du dra til Afganistan, Brasil osv osv men sitter igjen med følelsen, hva faen var egentlig vitsen med hele spillet? Nei vet du hva altså. Vil du ha noe langvarig så faen ikke kjøp COD:MWF2 !

 

De gjør det fortsatt, men da må du prøve japanske rollespill. 50 timer er minimum i disse. Lost Odyssey, Eternal Sonata..de prater engelsk. eller hva med Mass Effect 2? Jeg er 44 timer inne i det og er fortsatt ikke ferdig. Bayonetta kan du prøve for 10-15 timer sinnssyk hack n slash moro. Eller Batman Arkham Asylum. I min barndom var spillenes historie 3-4 linjer i starten av manualen, og that's it.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Tja, det er vel bare å troppe opp på legekontoret og prøve å karre til seg en akutt-time. Våkna av smerter i øret i natt og har ikke fått sove siden.

 

Ørebetennelse du har fått?

 

Hadde det når jeg var 5-6 år gammel, og jeg husker at det ikke var videre deilig.

 

 

Jeg for min del håper lønna kommer i dag, og så satse på at jeg finner en drop-in time på en eller annen frisørsalong i dag eller i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...