Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol de har jo bare tatt nye bilder langs store veier. Bladde opp her i Sandefjord og det var akuratt en dag jeg var på jobb langs den gata som det er bilde langs men er 2 huser i veien, men lol jeg kan se morra mi kjøre fra der :D

 

Så nå blar jeg videre i håp om og finne noen andre jeg kjenner, kanskje jeg finner en kompis pelle seg i rævva utafor Ica på satelitt bilde xD

Lenke til kommentar
Rapture creeper meg herved ut. Spilte aldri eneren (kun sett på andre spille gjennom), og nå la jeg det fra meg etter 5 min - jeg takler ikke slike skremselsmoment :no:

Jeg synes ikke Bioshockspillene er spesielt skumle jeg. Alt ser så likt ut at det på en måte ikke blir noe nytt. Småfreaky til tider de første minuttene, deretter går det over. Men historien i spillene er ganske kule.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
tøfler.

 

Hvordan gikk det med cfc brun? fikk ikke med meg resultatet.

 

De som kjenner meg og forholdet mitt, vil nok anse meg som den minste tøffelen de vet om. Heller det at jeg faktisk aldri føler for å spise i senga. Da bunkrer jeg heller på sofaen med laptopen, dyne og spiser forran tvn :p

 

Apropo Bioshock; Var kommet helt til veis ende, men spillet krasjet noe, så jeg måtte reinstallere. Fikk spørsmål om jeg ville beholde save-game, noe jeg selvfølgelig svarte ja til... gjett hvilke saves som forsvant?

Mistet motivasjonen til å spille på nytt igjen.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
*snufse* - jeg trenger en klem ._____.
Nei, ingen bryr seg. Gå å legg deg.

Jeg tror du trenger en selv jeg, mister. *gi klem til*

 

Slik, problem solved for begge.

Æsj, jeg som ville yppe til litt mod-fight. Jeg har stor knowledge of the force og hhv the dark side. Ville teste knappene litt ;)

 

You win mister.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...