Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis Skjærtorsdag er 20. mars, hvorfor starter da påskeferien min 8. mars?Skal jeg ha så mye fri før påska starter? Er vel samme som med oss. Vinterferie + påskeferie = united. Ekstra lang ferie Men natta Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nja, vi har ikke vinterferie at all, og om vi hadde hatt det, ville den starta neste fredag Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nja, vi har ikke vinterferie at all, og om vi hadde hatt det, ville den starta neste fredag Sure? Du går vgs? Her på VG2 er et slik i alle fall. Men NÅ tar jeg kvelden, no matter what. God natt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg som alltid er den første til å skrive her om morgenen jo :O Og idag er jeg veeldig trøtt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 i can see you, schnell. Good morning, DNFK Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Goood morning! jeg har hatt en spennende dag på jobben! Min første utrykning til brann! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Good mornin', vietnorge :--D Noen som skal noe morsomt i dag? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 God morgen alle sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Good mornin', vietnorge :--D Noen som skal noe morsomt i dag? God morgen til deg også Jeg skal hente headsetet i dag, det er vel egentlig det eneste morsomme jeg skal gjøre i dag... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen som skal noe morsomt i dag? Trene, sol, sove Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 God morgen til deg også Jeg skal hente headsetet i dag, det er vel egentlig det eneste morsomme jeg skal gjøre i dag... Høres da bra ut. Kjedelig for deg at du ikke fikk hentet det i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 God morgen til deg også Jeg skal hente headsetet i dag, det er vel egentlig det eneste morsomme jeg skal gjøre i dag... Høres da bra ut. Kjedelig for deg at du ikke fikk hentet det i går Ja, i går satt jeg på jobb, kunne nesten like så greit vært hjemme siden jeg ikke gjorde noe særlig annet enn og bare sitter her på forumet... men, en må ha penger... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Exel-kurs på skolen.. sux Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Exel-kurs på skolen.. sux hørtes ikke veldig moro ut Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Exel-kurs på skolen.. sux hørtes ikke veldig moro ut Tro meg, det er IKKE morsom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Exel-kurs på skolen.. sux hørtes ikke veldig moro ut Vi hadde også et slikt kurs for ikke så lenge siden, det jeg erfarte var at en Microsoft frelst lærer som ikke kan exel særlig godt, sammen med exel ikke er en god kombinasjon... Samme læreren står enda på sitt om at frontpage er et bra webdesignprogram... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vi hadde også et slikt kurs for ikke så lenge siden, det jeg erfarte var at en Microsoft frelst lærer som ikke kan exel særlig godt, sammen med exel ikke er en god kombinasjon... Samme læreren står enda på sitt om at frontpage er et bra webdesignprogram... Huff, på ikt hadde vi 8 timer ms office i uka hele første halvår. Og læreren vår var fra eritrea og ingen skjønte hva han sa. Blei slappe timer det ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vi hadde også et slikt kurs for ikke så lenge siden, det jeg erfarte var at en Microsoft frelst lærer som ikke kan exel særlig godt, sammen med exel ikke er en god kombinasjon... Samme læreren står enda på sitt om at frontpage er et bra webdesignprogram... Huff, på ikt hadde vi 8 timer ms office i uka hele første halvår. Og læreren vår var fra eritrea og ingen skjønte hva han sa. Blei slappe timer det ^^ Er like slappe timer her også... Vi har enda ikke skjønt hva han egentlig er utdannet som, for det eneste han kan er access. Alle de andre programmene vi skal gå gjennom kan han ikke særlig mye mer enn det som de aller fleste kan... Nå har det blitt så ille at vi begynner og finne et godt gjemmested for den ene 24p switchen vi har har, slik at vi i det minste får gjort noe mer nyttig i de timene; spilt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg