Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Good mornin', vietnorge :--D

Noen som skal noe morsomt i dag?

God morgen til deg også

Jeg skal hente headsetet i dag, det er vel egentlig det eneste morsomme jeg skal gjøre i dag...:wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
God morgen til deg også

Jeg skal hente headsetet i dag, det er vel egentlig det eneste morsomme jeg skal gjøre i dag...:wee:

Høres da bra ut. Kjedelig for deg at du ikke fikk hentet det i går :p

Ja, i går satt jeg på jobb, kunne nesten like så greit vært hjemme siden jeg ikke gjorde noe særlig annet enn og bare sitter her på forumet...

men, en må ha penger...:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Exel-kurs på skolen.. sux :p

hørtes ikke veldig moro ut

Vi hadde også et slikt kurs for ikke så lenge siden, det jeg erfarte var at en

Microsoft frelst lærer som ikke kan exel særlig godt, sammen med exel ikke er en god kombinasjon...

Samme læreren står enda på sitt om at frontpage er et bra webdesignprogram... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Microsoft frelst lærer som ikke kan exel særlig godt, sammen med exel ikke er en god kombinasjon...

Samme læreren står enda på sitt om at frontpage er et bra webdesignprogram... :dontgetit:

Huff, på ikt hadde vi 8 timer ms office i uka hele første halvår. Og læreren vår var fra eritrea og ingen skjønte hva han sa. Blei slappe timer det ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Huff, på ikt hadde vi 8 timer ms office i uka hele første halvår. Og læreren vår var fra eritrea og ingen skjønte hva han sa. Blei slappe timer det ^^

Er like slappe timer her også...

Vi har enda ikke skjønt hva han egentlig er utdannet som, for det eneste han kan er access. Alle de andre programmene vi skal gå gjennom kan han ikke særlig mye mer enn det som de aller fleste kan... Nå har det blitt så ille at vi begynner og finne et godt gjemmested for den ene 24p switchen vi har har, slik at vi i det minste får gjort noe mer nyttig i de timene; spilt...:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...