Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 er du litt eiesyk, kibs? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du kan sikkert ta NgZ. Hva? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 etter så mange timer på msn, og så mange meldinger... synes virkelig jeg har gjort meg fortjent til det Hold deg heller til det kvinnfolket du har mann... Du er ikke dum, du. Oo Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Rampage: Du får ikkje lov til å fortsetje den diskusjonen, det ender kun med PMS og gudane veit kva. Alt er fint og hyggeleg i DNF! :D Du legger moderatorkreftene på bordet og utøver lovgivende makt her? Damn, dette begynner å gå over bord allerede! Men det kan medføre stygge VG-overskrifter. Det er det ikke noen tvil om. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du kan sikkert ta NgZ. Hva? Y'know.. Enter the back door and so and so.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 er du litt eiesyk, kibs? Det er da bare et sunt tegn. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 er du litt eiesyk, kibs? Jeg, nei. Du kan sikkert ta NgZ. Hva? Han får ikke. Du er bare min. *finne fram kniven* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Snakker du så mye med eple? pratet endel med henne også for og si det slik, men var timene med msn vi hadde jeg tenkte mest på... betyr ikke de noe for deg lenger? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 er du litt eiesyk, kibs? Det er da bare et sunt tegn. Jaa. Spesielt i kombinasjon med en forkjærlighet for kniver. Omtrent som min morgengrettenhet og tilgang på kjøkkenkniver er en god kombinasjon. Eller hva, L4r5? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Y'know.. Enter the back door and so and so..Back door is exit only. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 pratet endel med henne også for og si det slik, men var timene med msn vi hadde jeg tenkte mest på... betyr ikke de noe for deg lenger? Vi har jo aldri snakket på msn eller sendt meldinger! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Du kan sikkert ta NgZ. Hva? Ta det med ro. "I don't do sloppy seconds." Endret 9. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er ikke dum, du. Oo Nei jeg har mine øyeblikk, dog det er bare noen. Ellers er jeg en komplett retard. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Y'know.. Enter the back door and so and so..Back door is exit only. Og hvor tenkte du det skulle bli nok hull til både meg og Kibs,sa du? Ego. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Y'know.. Enter the back door and so and so..Back door is exit only. One man's exit is another man's entry. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaa. Spesielt i kombinasjon med en forkjærlighet for kniver. Omtrent som min morgengrettenhet og tilgang på kjøkkenkniver er en god kombinasjon. Eller hva, L4r5?Do tell. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hold deg heller til det kvinnfolket du har mann... faen ja.. riktig det... kanskje jeg kan klare og få henne med Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ta deg med ro. "I don't do sloppy seconds." Døh! Du er ikke dum, du. Oo Nei jeg har mine øyeblikk, dog det er bare noen. Ellers er jeg en komplett retard. Du er jo nordlending. Da er du et geni. Og hvor tenkte du det skulle bli nok hull til både meg og Kibs,sa du? Ego. xD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Y'know.. Enter the back door and so and so..Back door is exit only. Og hvor tenkte du det skulle bli nok hull til både meg og Kibs,sa du? Ego. Det blir litt som hørselsproppar i øyrene, du treng kun ein, men får plass til 7. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi har jo aldri snakket på msn eller sendt meldinger! hmm... skal jeg legge ut logger? og alle meldinger som går gjennom mobilen ligger på dataen... kan legge ut de også om det trengs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg