Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er jævlig kvalm. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så kvalm. Noen må ha gitt meg aids.

Du har ikke rotet med en neger i fylla?

Kan hende naboen har vært innom i natt mens jeg sov. Men han er ikke neger da. Shame on me :(

 

Jeg er jævlig kvalm. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så kvalm. Noen må ha gitt meg aids.

Drukket Smirnoff Ice?

Not taking flamebait ellers takk.

Finnes mer fornuftige ting å gjøre en å rive kjeft med hverandre.

 

Jeg er jævlig kvalm. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så kvalm. Noen må ha gitt meg aids.

 

Stikk fingær'n i halsen og håp på bedre vær..

Er ikke mye mer og gjøre :p

Naahh...tror jeg står over. Er det en ting jeg hater å gjøre så er det å spy.
Lenke til kommentar
Jeg er jævlig kvalm. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så kvalm. Noen må ha gitt meg aids.

Du har ikke rotet med en neger i fylla?

Den var litt rasistisk?

Hvite kan vel også gi aids?

Jo, de kan jo det... men da har de enten rotet med kjeppen i ræva til en uten beskyttelse og fortsatt andre plasser rett etterpå eller vært i Afrika og hatt seg med en som har aids der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

For å legge til smirnoff ice vs. øl diskusjonen:

Når det kommer til å drikke seg full blir det slik for meg:

 

Jeg foretrekker øl, rusbrus blir for søtt.

Cider kan fungere, men ofte blir det også for søtt.

Lenke til kommentar
Hmm, sist jeg var kvalm som følge av sykdom skulle jeg prøve med ingefær, alle sier jo at det hjelper lissom. Og ettersom gløgg inneholder ingefær kokte jeg opp et par kopper.

 

Skjer aldri igjen, spydde som en gris og fy fei "do not try at home" content ! :p

Du skal faen ikke drikke gløgg! Ikke noe rart at du spydde som en gris, gløgg er for jævlig.

Det du skal gjøre er å kjøpe deg en ingefær-rot og så kutter du den i biter og så koker du den i vann. Så når det har kokt en stund så tar du å siler ut det som ligger der og så har du i litt husholdningssaft og sukker hvis du vil det og drikker det..faen ikke gløgg :lol:

 

For å legge til smirnoff ice vs. øl diskusjonen:

Når det kommer til å drikke seg full blir det slik for meg:

 

Jeg foretrekker øl, rusbrus blir for søtt.

Cider kan fungere, men ofte blir det også for søtt.

Nårtid skal vi drikke sammen? :(
Lenke til kommentar
Øl = Bløæææhh, .. egentlig ikke men er ikke sånn at om jeg kunne velge mellom en boks med øl eller en boks redbull så hadde ølet blitt rævkjørt. Øl er relativt, bare en kjedelig drikk som ikke gir meg noe glede annet en rap og titalls liter med piss..

 

Smirnoff Ice, smaker mye bedre derimot, og kan nytes.

 

Cider er bare kvalmt..

Captn = Kjerring i forkledning?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...