Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe.

 

 

CypheroN og Fargoth: Jeg tror jeg lo så hardt at jeg døde litt innvendig. Keep 'em coming.

 

Ellers må jeg nesten bare få si at å rakke ned fargen på dødt materiale virker mindre intelligent. Greit, smak og behag, men alt med måte.

Hvor har fargoth skrevet noe? Don't see it...

 

Der!

Lenke til kommentar
Da blir det kyllingsalat til middag! Lure meg med mamma på butikken slik at jeg får det tilbehøret jeg vil ha til også!

 

Hva skal du ha da?

 

Jeg kjøpte med meg diverse snacks i går og lagde deilig mat. Nystekte rundstykker med crème fraîche, pesto, romat, ruccola og nygrilla kylling.

Tenkte på hvitløksbrød... Er rødvin godt til kyllingsalat forresten?

Lenke til kommentar
Tenkte på hvitløksbrød... Er rødvin godt til kyllingsalat forresten?

 

Det funker, absolutt.

 

Jeg kjøpte med meg diverse snacks i går og lagde deilig mat. Nystekte rundstykker med crème fraîche, pesto, romat, ruccola og nygrilla kylling.

Oh, romat høres spennende ut :wee:

Var den/det godt?

 

Ja, det var en spennende ny sak, skal jeg si det. Var en slags krysning mellom en gulrot og en tomat, så fargen var litt gusjete. Smaken var derimot helt fin.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Jeg må (dessverre) innrømme at plagget OnePiece vokser på meg. Før jeg vet ordet av det må jeg vel skaffe meg en sjøl :(

Flink gutt. ^^

 

Takk gud for at noen andre her oppe faktisk sier det. Jeg får så evig med pes for å si Trondhjem og ikke Trondheim.

Aha. Hadde jeg bare hatt råd til å dra til Trondhjem så ofte jeg vil, hadde jeg vært der ca hver helg for å drikke med venninner. :p

Går fort noen tusener på ei helga ja. Du får komme hit engang da (I vassdraget), er vi hjemme er det som regel fest her på lørdager. (Ikke i helga da, blir rolighelg med vin og god mat, noen utnytter det jævla klisset med valentine :( ).

 

Så forresten ett skilt uttafor en undertøysbutikk her om dagen "Husk morsdagen, hva med litt undertøy til mor?" Hvem faen kjøper undertøy til morrasi. I sink no one.

Ja, jeg bør vel gjøre det. Får ta det i mars. Da har jeg fri. :p

Jeg så noe lignende utenfor en klesbutikk her på Steinkjer. Siden jeg ikke har noen planer om å være hjemme på morsdagen, blir det vel en telefon nedover, og uansett så kjøper hu seg hva hu vil selv for egne penger og sier det er fra oss barna. :p

 

Hva for et antrekk er det snakk om egentlig?

Sjekk bildene jeg la ut for et par sider siden / i RPP ^^

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett noe slikt noe sted og ville aldri gått med det om jeg fikk betalt for det engang.

 

Skremmende populært. Jeg har sett flere gå med det offentlig, personlig skal jeg ikke ha på meg min for å gå ut og røyke engang.

Haha, når Sjur tar avstand fra noe burde resten av verden ta hintet om hvor forferdelig det er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...