Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

Hva ER det jeg ser?! SJUR! Håper du ikke har tenkt å vise deg offentlig i den der.

Jeg tenkte å ta toget sørover for å besøke deg i helga og kun ha på den der og ikke ha med annet ;D

 

haha smurf! :D Har du kjøpt onepiece? EPIC!

Kjøpt og kjøpt. Fikk til jul av søss ^^ Sku egentlig være rosa og lilla, men heldigvis for meg var den utsolgt og jeg fikk en navy :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neppe, er du fortsatt i Trondhjem?

Takk gud for at noen faktisk sier Trondhjem og ikke Trondheim (Av en eller annen merkelig grunn finner jeg det evigirriterende) :p Å nei, er tilbake noen mil under deg i vassdraget nå. Er bare o Trondhjem i helger som regel :)

 

 

Hehe, nevermind. Holder meg uttafor her gitt :)

You are the lame.

Mulig!

 

 

 

PS! Det finnes både hvit og gulost. Er vel synnøvefinden som har gulost.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg tenkte å ta toget sørover for å besøke deg i helga og kun ha på den der og ikke ha med annet ;D

 

Prøv dæ'. Jeg skaffer meg pumpehagle.

 

Related: Ei jente i klassen min fortalte meg om valentinsdagplanene sine. Kjæresten hadde sendt ei melding og sagt at hun på søndag skulle ta seg en lang varm dusj og så ta på seg OnePiecen sin og intet annet. INTET annet.

 

Hvit eller gulost?
Hvit.
Smarte piken. :)

 

Jeg er jo kjent for det. :cool:

 

PS! Det finnes både hvit og gulost. Er vel synnøvefinden som har gulost.

 

Det er ikke ost. Det er gugge. Stivna gugge.

Lenke til kommentar
Takk gud for at noen andre her oppe faktisk sier det. Jeg får så evig med pes for å si Trondhjem og ikke Trondheim.

Aha. Hadde jeg bare hatt råd til å dra til Trondhjem så ofte jeg vil, hadde jeg vært der ca hver helg for å drikke med venninner. :p

Går fort noen tusener på ei helga ja. Du får komme hit engang da (I vassdraget), er vi hjemme er det som regel fest her på lørdager. (Ikke i helga da, blir rolighelg med vin og god mat, noen utnytter det jævla klisset med valentine :( ).

 

Så forresten ett skilt uttafor en undertøysbutikk her om dagen "Husk morsdagen, hva med litt undertøy til mor?" Hvem faen kjøper undertøy til morrasi. I sink no one.

Lenke til kommentar
Jeg må (dessverre) innrømme at plagget OnePiece vokser på meg. Før jeg vet ordet av det må jeg vel skaffe meg en sjøl :(

 

Samme her, men jeg kjemper jævlig hardt. Hadde vært så deilig å gå med hjemme. :( Det skumle er at MAMMA (ja, du leste riktig, min mor) liker dem. Hun vil ha en sånn "Teletubby-drakt".

Lenke til kommentar
Da blir det kyllingsalat til middag! Lure meg med mamma på butikken slik at jeg får det tilbehøret jeg vil ha til også!

 

Hva skal du ha da?

 

Jeg kjøpte med meg diverse snacks i går og lagde deilig mat. Nystekte rundstykker med crème fraîche, pesto, tomat, ruccola og nygrilla kylling.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...