Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dagens gladsang-tips når man vil mimre litt over det glade 90-tall og prøve å tenke bort problemer og dritt man egentlig ikke vil dele med så mange så ikke ork å spør om det heller: Bellini - Samba de Janeiro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Visste dere at Bobby Summer aka Chris Lindh var med på Solid Bases "Once You Pop (You Can't Stop)"? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 *gjespe* Tvinger meg selv til å være våken. Nattevakt i morra så jeg må nesten prøve å forskyve døgnet littegranne. Nye madrugada albumet er faen meg bra. Har ikke hørt på de siden førstealbumet deres. Hihi, husker på ungdomskolen, da var sang jeg et par sanger fra skiva ^_^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 da går jeg og legger meg folkens... snakkes i morgen da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 8. mars eller noe? Jævlig tidlig i alle fall *ignorere linken til Alastor* Folkens, hvilken sjanger er Gigi d'Agostino? *sortere musikk* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg er så forelska at det gjør vondt langt inne i hjerterota. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Alastor: Mener du virkelig at jeg må TENKE selv og sjekke linker? Det er så mye lettere å spørre andre jo Espen: Natta. smurf: Skjærtorsdag er den 20.mars. Tre dager etter bursdagen min penis trygve: Sånt er så deilig. Det er verdens beste følelse Endret 6. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 penis trygve: Sånt er så deilig. Det er verdens beste følelse Jo, ja. Vet ikke helt jeg. Jeg får legge inn aksjene mine neste helg. =P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jo, ja. Vet ikke helt jeg. Jeg får legge inn aksjene mine neste helg. =PFår satse på at det ikke ender med børskrakk da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg er så forelska at det gjør vondt langt inne i hjerterota. Åhh. Jeg visste du ville føle det samme etterhvert Your place or mine? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg er så forelska at det gjør vondt langt inne i hjerterota. Lucky you, grats =) Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 trur jeg hopper til køys nå.. natta folk! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Åhh. Jeg visste du ville føle det samme etterhvert Your place or mine? Haha! My place @ 12? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Åhh. Jeg visste du ville føle det samme etterhvert Your place or mine? Haha! My place @ 12? It's a date Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis Skjærtorsdag er 20. mars, hvorfor starter da påskeferien min 8. mars? Skal jeg ha så mye fri før påska starter? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Espen ringte for å høre om forelskelsen min.. ble litt skuffa når han fant ut at det er en kjendis. =( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 "Tine - Vil Ha Deg" er skremmende nok bittelittegrann fengende. Såpass fengende at den er første spor i nattens playlist etter å ha rydda i EDMen min... o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg