Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg hadde noen og førti dager fravær på påbygg.

Holdt på å bli udokumentert også, siden skolen ikke godtok legeerklæringa på at jeg hadde liggi med kyssesyke i 5 uker.

Måtte lege og noen sinte telefonsamtaler til for at jeg sku få de godkjent.

Hadde en del timer fravær i tilegg, sleit som faen med angst og endte opp med å storme ut fra timen og være borte halve dagen med panikkangst gjemt i skolens bomberom eller sovende på bakrommet / lageret på biblioteket. :p

Lenke til kommentar

Dei sosiale mediene har gått aldeles over styr. Kjenner meg som ein luddist når eg saknar dei gode, gamle kaffislabberasa ein sette i gang før i tida for å halde seg oppdatert. No får ein jo vete alt om alle, alltid mens det skjer... Er synd, spør du meg. Den personlege kontakten har vorte fasa ut, til fordel for ein skjerm og eit tastatur...

Lenke til kommentar
Jøss, når var det du gikk der a? det er jo to år siden jeg gikk på service og samferdsel nå.

 

Begynte på allmenn på Tinius i 2004. Gikk et par år, før jeg tok noen år pause.

 

Kjedelig da. Da jeg gikk IKT spillte vi både CS, Q3, SoF2, WC3 og sikker noen flere spill som jeg ikke husker. Gikk i sykluser hvilke spill vi spillte.

Ja, men det er selvfølgelig noen som spiller. Da går det i CS og Flatout, hovedsaklig. ^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...