Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt som er "mainstream" trenger ikke være dårlig. MW2 er ett eksempel.

Det er i aller høyeste grad sant, men det som irriterer meg er at folk hyper det opp på en slik måte som får det til å framstå som revolusjonert. :dontgetit: Men, som sagt, så har jeg til gode å spille det. Jeg synes forgjengeren CoD 4 var bra, så det er absloutt stor sjanse for at denne også faller i smak. Så får jeg se om det virkelig har så spilleverdi som enkelte får det til å virke som (det er folk på skolen som har spilt det daglig siden det ble lansert).

 

Edit: Det er forresten deilig å kunne skimte sollys i det fjerne. Jeg gleder meg til den også slår lys over her. Sol er deilig på mange måter. :D Spesielt etter en tid med lite sol.

Endret av Crash
Lenke til kommentar
Alt som er "mainstream" trenger ikke være dårlig. MW2 er ett eksempel.

Det er i aller høyeste grad sant, men det som irriterer meg er at folk hyper det opp på en slik måte som får det til å framstå som revolusjonert. :dontgetit: Men, som sagt, så har jeg til gode å spille det. Jeg synes forgjengeren CoD 4 var bra, så det er absloutt stor sjanse for at denne også faller i smak. Så får jeg se om det virkelig har så spilleverdi som enkelte får det til å virke som (det er folk på skolen som har spilt det daglig siden det ble lansert).

:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...