Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
E-postadressa di?

[insert random adresse]

E-post?

[insert random adresse]

Ja, det veit jeg. Men e-post, har du det?

[insert random adresse]

Mail?

[insert postnummer og sted]

Nei. Mail? Elektronisk post?

Åh! MAIL. Da må du jo si det da.

 

 

-.-

En herlig vri av engelsk/norsk komplikasjoner er den eldre generasjonen perhaps alltid kommer til å være på etterskudd tror jeg.

 

Når fyren begynner å riste i meg av glede fordi jeg skrudde på internettet hans, begynner tålmodigheten min å synke rimelig kjapt...
Lal,I know that feeling.
Lenke til kommentar
Når fyren begynner å riste i meg av glede
Nå fikk jeg stygge bilder i hodet. :wee:
Altså. Fyren griper meg i skuldra og rister hardt i 5 sekunder mens han sier setningen over. Bare fordi jeg skrudde på trådløst nettverk på PCen hans.

 

Er det rart jeg foretrekker å sitte på kontoret å fikse det over telefon, med slike mennesker ute omkring?

Lenke til kommentar
edit: å jesus, jeg har så lyst til å bestille masse tull på nettet nå. Ny hw og stæsj til maskina i første omgang. Idioti å kjøpe "bZerk kabinett, Acryl, Transparent" før TG, blir isåfall nødt til å sikre det med hønsenetting eller tilsvarende :p
Det ser så rått ut!

Praktisk når man skal prøve å bygge en 100% vifteløs maskin!

 

1800 på SSD

600 på kabinettet

1200 på PSU

 

Tror det skal gå :wee:

Lenke til kommentar
edit: å jesus, jeg har så lyst til å bestille masse tull på nettet nå. Ny hw og stæsj til maskina i første omgang. Idioti å kjøpe "bZerk kabinett, Acryl, Transparent" før TG, blir isåfall nødt til å sikre det med hønsenetting eller tilsvarende :p
Det ser så rått ut!

Praktisk når man skal prøve å bygge en 100% vifteløs maskin!

1800 på SSD

600 på kabinettet

1200 på PSU

Tror det skal gå :wee:

Still, lite som slår koffert-PCer!

1652039382_d722949cb3.jpg?v=0

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Når fyren begynner å riste i meg av glede
Nå fikk jeg stygge bilder i hodet. :wee:
Altså. Fyren griper meg i skuldra og rister hardt i 5 sekunder mens han sier setningen over. Bare fordi jeg skrudde på trådløst nettverk på PCen hans.

 

Er det rart jeg foretrekker å sitte på kontoret å fikse det over telefon, med slike mennesker ute omkring?

Er ikke bare bare å ta ting over telefonen da.

Fikk en telefon her for ikke så lenge siden om at det kom klikkelyder ifra pc'en hennes når den startet. Jeg tenkte HDD-feil og la ut i lange baner om hva det kunne være osv og hvordan slagplan en burde gjøre noe som gjorde henne enda mer stresset så jeg måtte ta turen bortover og når jeg kom bortoer så viste det seg at det var F6-tasten som hadde hengt seg opp pga matrester i tastaturet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...