Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg jobbet med IT-support så var det aldri snakk om å fjerne virus manuelt, vi bare kjørte over ferske diskspeil. "Jaja, ingen backup? Ditt problem". Spørs vel mye på hvem man utøver tjeneste ovenfor.

Det er slik det praktiseres her :fun:

Det var egentlig ganske behagelig. Og så koselig å skuffe folk med at alle "leksene" deres er borte for evig og alltid.

Lenke til kommentar

Blir vanligvis en reinstallasjon av PCer her og, men det er så jævlig stress med tanke på at det er folk som mister 2 arbeidsdager, samt at arbeidslokasjonen av og til er til pokker i vold langt unna. (Kautokeino, bodø, tromsø, etc)

 

Ikke greit med PCer over hele landet (og i noen tilfeller, utenfor landet).

Lenke til kommentar
Egil: Takk. Sitter nå med en Acer som er så virus innfisert at det så vidt går ann å bruke den.....

 

Har du kroner å låne meg til ny pc?

Nope. Du får fikse den virusinfiserte aceren din da, vettu. :)

 

Er ikke min, men min søsters pc. Har rensket den mange ganger men har gitt opp. Lurer virkelig på hvilken sider hun går på?

Lenke til kommentar
Da jeg jobbet med IT-support så var det aldri snakk om å fjerne virus manuelt, vi bare kjørte over ferske diskspeil. "Jaja, ingen backup? Ditt problem". Spørs vel mye på hvem man utøver tjeneste ovenfor.

Det er slik det praktiseres her :fun:

Det var egentlig ganske behagelig. Og så koselig å skuffe folk med at alle "leksene" deres er borte for evig og alltid.

Og derfor hadde jeg aldri leksene mine og andre nødvendigheter på skole-maskina.

Alt liggende på minnepenner, samt på maskinen(e) hjemme :fun:

Ikke det at vi fikk ta med skole-maskina ut fra klasserommet engang, men ... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...