Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg bare sitter her og koper egentlig. Vanskelig å komme seg i seng som alltid. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det var godt med te. Styrer folket med da? Ikke noe å våkne opp til i morgen tidlig? Iallfall ikke her i gården... Skal til legen i morra, jeg. Opp kl. 8. EDIT: Jeg har drukket over 4 liter appelsinjus bare i kveld. Altså fra elleve-tia. Oo Endret 5. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 åssen gikk fremføringa petter? Gikk flott den! 5+ Fornøyd jeg du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Grattis. 5+ er ingen dårlig karakter. Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 autch.. var det bare steam som gikk til angrep på skjermen min eller skjedde det hos alle? o_O den åpna masse chatte vinduer og den oversikten over spill jeg har og så begynte den og bevege seg rundt på skjermen... creepy.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gikk flott den! 5+ Fornøyd jeg du. imponerende Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg lurer på hvem av dere som skal ligge i den store dobbelt-senga med masse puter O:3. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg lurer på hvem av dere som skal ligge i den store dobbelt-senga med masse puter O:3. jeg tar den! jeg var først! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha^^. Eller så kan dere ta strøm-duell! Det hadde vært ufattelig priceless. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg lurer på hvem av dere som skal ligge i den store dobbelt-senga med masse puter O:3. jeg tar den! jeg var først! Men, men, men... Hvor skal jeg ligge da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha^^. Eller så kan dere ta strøm-duell! Det hadde vært ufattelig priceless. førstemann til mølla får først mel! eller seng i dette tilfelle da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Den er stor da O:3. Dere kan eh..også eh. Haha..jeg har ekstra-seng. Ellers er siste utvei å sove i køyesenga mi. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men, men, men... Hvor skal jeg ligge da? armkroken min? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bare pass deg! Min postcount er større enn din! Den er stor da O:3. Dere kan eh..også eh. Haha..jeg har ekstra-seng. Ellers er siste utvei å sove i køyesenga mi. Jeg kan ligge i armkroken din :funn: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Den er stor da O:3. Dere kan eh..også eh. Haha..jeg har ekstra-seng. Ellers er siste utvei å sove i køyesenga mi. Hvor skal jeg gjøre av meg da. Henge meg opp som en flaggermus^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bare pass deg! Min postcount er større enn din! e-penis teller ikke IRL Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva betyr egentlig :3? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg vet dere vil ^^. hva da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg