Alastor Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så fantastisk bra!Der vant du akkurat en tur på kino med meg. Sweet! Du får forresten bestemme hva vi skal se i morgen. Jeg velger bare rare filmer uansett. *danse naken* *boogie sammen med* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En paracet gjør deg neppe trettIntet menneske sovner så lett, bare av en tablett? Om du skulle føle deg trett av to, er det ikke placebo! Det er rim Underpants. Haha, rim er kult! ^^ _Magnus_, hvor har du fått den avataren fra? Jeg har sett den før på 4chan. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, det kan hende. Men det er nok meg det er noe galt med. Hadde du sagt at sjokolade er som sovemiddel, så hadde jeg sovnet av en liten bit sjokolade PEr ikke noe i veien med deg. Påvirkes garantert av placebo-effekt selv jeg. Går det ann at placebo funker den veien at man tror man bli våken av det òg? Ja Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, nå er det nesten på tide å legge seg... Kanskje jeg kommer på igjen, får se om jeg klarer å sove. God natt alle sammen Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Nei, dette er ingen tid å være våken på. Nattz kaféen. Underpants: Husker faktisk ikke. Jeg bare digger bildet. Endret 5. februar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, nå er det nesten på tide å legge seg... Kanskje jeg kommer på igjen, får se om jeg klarer å sove. God natt alle sammen God natt! Og husk at hvis du ligger i senga så blir du dritvåken. Det er sånn det er. Husk det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, nå er det nesten på tide å legge seg... Kanskje jeg kommer på igjen, får se om jeg klarer å sove. God natt alle sammen natta kjære <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Natta, dere som legger dere. Sov godt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, nå ble det ganske kjedelig her. Sup? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 God kveld. *Drikke te og höre på Poets of the Fall* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ble litt stusselig, ja. POTF<3 Endret 5. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 God kveld. *Drikke te og höre på Poets of the Fall* Du er heldig som har te. Jeg har bare appelsinjus. Tror jeg tar meg en tur for å kuke litt rundt på forumet nå, jeg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 tør ikke legge meg helt enda.. frykt for og våkne opp spyende Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 POTF? Pirates of the forum? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Poets of the fall? XD. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Poets of the fall? XD. Synes min versjon var mye mer gøy. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 åssen gikk fremføringa petter? Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) god kveld ja.. sitter nå egentlig bare og hører på Eddie meduza og små chatter med noen i klassen.. resten av folket da? Edit: fy faen for et tempo dere har på den skrivinga deres Endret 5. februar 2008 av -_Stenersen_- Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 god kveld ja.. sitter nå egentlig bare og hører på Eddie meduza og små chatter med noen i klassen.. resten av folket da? Hører på Turbonegro, prøver å finne tråder jeg kan spamme i og tar en titt her innimellom. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det var godt med te. Styrer folket med da? Ikke noe å våkne opp til i morgen tidlig? Iallfall ikke her i gården... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg