Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Omg! Ser dere det!? "Brukere(s)" EDIT: derja Endret 5. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Omg! Ser dere det!? "Brukere(s)" EDIT: derja reagerer du på "s"en bak, eller at det er 14 inne? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hirr, noen har glemt å fjerne (s) i oversettelsen ja..står User(s) til vanlig på engelsk. Endret 5. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Omg! Ser dere det!? "Brukere(s)" EDIT: derja Åld njus... Har vært sånn siden oppgraderinga i oktober(?). Trykk på "ubesvarte tråder" og se hva som står øverst helt oppe på den blå linja. De er klar over feilene (gud vet hvor mange som har klaga), men har ikke gjort noe enda. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg greide å spørre en kunde om vi skulle pule idag. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg hakke no "ubesvarte tråder" da. Hvor er den liksom? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg greide å spørre en kunde om vi skulle pule idag. Bytta yrke ell? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg greide å spørre en kunde om vi skulle pule idag. Hvordan endte du opp med å spørre om det? Og ble det noe på deg? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg greide å spørre en kunde om vi skulle pule idag. god kunde? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Omg! Ser dere det!? "Brukere(s)" EDIT: derja I see a typing error! Ikke bra. Send klage til forumstyret! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg hakke no "ubesvarte tråder" da. Hvor er den liksom? Hvis du velger HW, eller HW dynamisk skinet så er det sjette linja under HW-logoen Endret 5. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg greide å spørre en kunde om vi skulle pule idag. Bytta yrke ell? ^^ Ha...ha... Jeg greide å spørre en kunde om vi skulle pule idag. Hvordan endte du opp med å spørre om det? Og ble det noe på deg? Jeg skulle si "pose?" men somehow glapp det ut som "pule? pose! faen, pose! sorry. *døøø*" Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg greide å spørre en kunde om vi skulle pule idag. Ekke det jobben din a? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skulle si "pose?" men somehow glapp det ut som "pule? pose! faen, pose! sorry. *døøø*" Og hvor var tankene dine egentlig sa du? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ahahaha! XD. Priceless! Skulle likt å se dere i den situasjonen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 god kunde? Vært der et par ganger før. Håper ikke han kommer igjen med det første. Ekke det jobben din a? /slap Og hvor var tankene dine egentlig sa du? Et helt annet sted, tydeligvis. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg greide å spørre en kunde om vi skulle pule idag. Ekke det jobben din a? Buuurn Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ekke det jobben din a? /slap Au! Det var bare en tull da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Alastor, Ban meg til 1 februar! Har hus å pusse opp. kan ikke drive å loke her Mars kanskje ja^^ Endret 5. februar 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vært der et par ganger før. Håper ikke han kommer igjen med det første. enten det, eller så kommer han daglig fra nå av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg