Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Haha Espen smeller alle på tjukka, og lager en espenhær som skal ta over forumet! Let them come. There is one hero yet here who still draws breath. Endret 5. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Altså, da møter han One-Man-Army, og jeg er kjapp på banneknappen! Enda kjappere enn Espen er til å sette opp proxy-brukere? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Espen : Ja! Også må du ikke glemme Eplefe, Aces og Datasmurf. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor ble alle plutselig verpesyke? :| Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nora! Be Espen skjerpe seg^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Altså, da møter han One-Man-Army, og jeg er kjapp på banneknappen! Enda kjappere enn Espen er til å sette opp proxy-brukere? Jeg har god trening fra spillforumet, så ja... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor ble alle plutselig verpesyke? :| Jeg er absolutt ikke verpesyk. Det var bare eh... *kaste seg over mens du ser en annen vei* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Espen : Ja! Også må du ikke glemme Eplefe, Aces og Datasmurf. burde gå greit det, men litt vanskelig med smurfen... han er en gutt... men det er greit for deg nora? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal ikke ha noen unge enda. Sry, folkens. Jeg har nok unger å låne siden jeg har eldre venner som har prestert å bli verpesjuke. Jeg tar p-pillen min og kryper opp til "Bitch" (en hyllest til brysomme kvinner). Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nora! Be Espen skjerpe seg^^ done... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har god trening fra spillforumet, så ja... Det KAN kanskje være litt mistenkelig at det plutselig dukker opp 13 brukere med ip fra Tsjad og 8 fra Fillipinene på en gang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm...Alastor >:3. Ka nå da? Jeg har god trening fra spillforumet, så ja... Det KAN kanskje være litt mistenkelig at det plutselig dukker opp 13 brukere med ip fra Tsjad og 8 fra Fillipinene på en gang. Neida, sånt er jo helt normalt det . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja! Akkurat sånn, Aivio! Jeg kan ta bilde og vise dere hva det er! Gi meg to sekunder! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det var ingen som la merke til at jeg sang på Eli og Theodor sangen. Var det ingen som hørte på den kassetten da de var små? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det var ingen som la merke til at jeg sang på Eli og Theodor sangen. Var det ingen som hørte på den kassetten da de var små? nei :/ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Å Jaja, da er det sengen for meg. Lykke til med alle bebbiser og morkaker^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg