Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hørt den vitsen om der ungen var så stygg at man måtte kasta morkaka og ungen i veggen for å høre hvem som skreik eller? ^^ Hei! Ikke le av det, de måtte gjøre det med meg ... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hørt den vitsen om der ungen var så stygg at man måtte kasta morkaka og ungen i veggen for å høre hvem som skreik eller? ^^ Hei! Ikke le av det, de måtte gjøre det med meg ... Jeg skreik høyt jeg å Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hørt den vitsen om der ungen var så stygg at man måtte kasta morkaka og ungen i veggen for å høre hvem som skreik eller? ^^ Du kan få låne ene katten min Nora. Teste ut mammarollen litt=) Jeg tar gjerne begge kattene dine. De er så søte Men det var en fæl vits Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 *knekke tomler* Jeg vurderer å legge meg, og jeg vil ikke legge meg og isj. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 *knekke tomler*Jeg vurderer å legge meg, og jeg vil ikke legge meg og isj. Bare fem minutter til, bare fem, vær så snill. Eli, armkroken din er så god. Nei, du lure bjørnegutt. Du har brukt opp kvart minutt og nå er denne sangen her slutt! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg tar gjerne begge kattene dine. De er så søte Men det var en fæl vits Det er ikke så vanskelig å passe på de Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg vil heller ikke legge meg xD. Skjønner meg ikke på det der. Det er vanskelig å komme seg i seng, og det er vanskelig å komme seg opp igjen når du først er der. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg vil heller ikke legge meg xD. Skjønner meg ikke på det der. Det er vanskelig å komme seg i seng, og det er vanskelig å komme seg opp igjen når du først er der. Ja, man burde heller lagt seg om morran og stått opp om kvelden for om morran er man trett og om kvelden er man våken. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er ikke så vanskelig å passe på de Jeg er allergisk da Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 skal jeg smelle deg på kjukka? om det er greit for Nora da... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) skal jeg smelle deg på kjukka? om det er greit for Nora da... Tenkte jeg kunne gjøre det i ferien, skal hjelpe henne med noe i Itunes uansett så^^ Nora, Du er nok ikke allergisk mot disse to ^^ Endret 5. februar 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja. Men det skal være så vanskelig =(. Spesielt om vinteren. Ligge i den lune, varme senga. Bare vite at med en gang du går ut blir du møtt med en kald vind i ansiktet og nattemørket. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha Espen smeller alle på tjukka, og lager en espenhær som skal ta over forumet! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ida er ikke ei hore som dere bare kan smelle på tjukka! Dere må være snille med Ida! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 skal jeg smelle deg på kjukka? om det er greit for Nora da... Og hvis ikke hun vil bli smelt rett på tjukka så kan hun sikkert øve seg på meg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha Espen smeller alle på tjukka, og lager en espenhær som skal ta over forumet! God ide XD. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha Espen smeller alle på tjukka, og lager en espenhær som skal ta over forumet! Det er alt for mye med 1 espen. Hvordan skal vi klare en hel hær? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ida er ikke ei hore som dere bare kan smelle på tjukka! Dere må være snille med Ida! Jeg spurte først da Haha Espen smeller alle på tjukka, og lager en espenhær som skal ta over forumet! God ide XD. men da er det greit da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha Espen smeller alle på tjukka, og lager en espenhær som skal ta over forumet! God ide XD. Altså, da møter han One-Man-Army, og jeg er kjapp på banneknappen! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg holder med Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg