Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eneste Nora trenger å gjøre er å trøkke ut jævelungen... Hun må ikke da. Husker du ikke diskusjonen vår om keisersnitt? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg gir opp... Dere hører ikke på meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) ikke kall bebien vår slike ting Regna med han ville slekte på far sin jeg. Hun må ikke da. Husker du ikke diskusjonen vår om keisersnitt? Stemmer det Endret 5. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg vil være forlover :D Oh wait. nvm.. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eneste Nora trenger å gjøre er å trøkke ut jævelungen... Jepp! Og så må Espen spise morkaken, det er det som er moten nå. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Huff, nå er dere slitsomme.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Regna med han ville slekte på far sin jeg. det håper jeg virkelig ikke... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eneste Nora trenger å gjøre er å trøkke ut jævelungen... Jepp! Og så må Espen spise morkaken, det er det som er moten nå. HAHA. Der fikk du meg til å le høyt. Kniv og gaffel? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jepp! Og så må Espen spise morkaken, det er det som er moten nå. ehm? er moren som trenger næring etter fødselen... jeg skal bare klippe litt jeg Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Huff, nå er dere slitsomme.. Ja, de er det... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen som vil at jeg skal få baby da? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eneste Nora trenger å gjøre er å trøkke ut jævelungen... Jepp! Og så må Espen spise morkaken, det er det som er moten nå. HAHA. Der fikk du meg til å le høyt. Kniv og gaffel? Chop sticks anyone? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg burde legge meg, jeg skal opp og passe unge i morgen.. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen som vil at jeg skal få baby da? skaff deg en skikkelig type først du Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen som vil at jeg skal få baby da? Du kan overta rollen som gravide forumkjerring Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Huff, nå er dere slitsomme.. Ja, de er det... Hørt den vitsen om der ungen var så stygg at man måtte kasta morkaka og ungen i veggen for å høre hvem som skreik eller? ^^ Du kan få låne ene katten min Nora. Teste ut mammarollen litt=) Endret 5. februar 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eneste Nora trenger å gjøre er å trøkke ut jævelungen... Jepp! Og så må Espen spise morkaken, det er det som er moten nå. HAHA. Der fikk du meg til å le høyt. Kniv og gaffel? Chop sticks anyone? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller sugerør? *slurrrrrp* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen som vil at jeg skal få baby da? Er du gal? Du og jeg skal jo bare låne bebiser sammen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen som vil at jeg skal få baby da? Du kan overta rollen som gravide forumkjerring hvordan kan jeg bli pappa da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen som vil at jeg skal få baby da? Du kan overta rollen som gravide forumkjerring Var det jeg prøvde på xD. Men ingen tok hintet. Chop sticks? Haha..ekkelt. Kan nesten se det for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg