Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får jo lov til å ha jenter, da. da er det bare rett og rimelig att jeg får låne henne da vell? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kun hvis jeg er med, og det ville hun jo ikke... Ikke ødelegg nå, da. Har du hørt om bind for øynene, kanskje? Du mener hun trenger det for at jeg skal kunne være med? Komplimentene sitter løst i dag. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men.. Da ville jo han være med. Og manage a trois med typen din blir litt for.. Femte hjulet på vogna-ish for meg. Random gutt, greit, random jente, greit. Men ikke typen din. Er jo han som er annerledes, da. Får du virkelig ikke til å presse ordet "typen" i kursiv inn flere ganger? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Catfight? Kvifor er Datasmurf her framleis? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uhm, for å prøve å slippe ut av tråden uten alvorlige lemlestinger med døden til følge. Burde kanskje jeg ikke gå noe dypere på disse Mansontendensene? Hva mener du? Altså....ehm...jeg...eh...mener at Ingenting lille venn, ha en fin kveld og husk pillene Jeg har ikke lyst til å ufrivillig bidra med organer idag. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er jo han som er annerledes, da. Får du virkelig ikke til å presse ordet "typen" i kursiv inn flere ganger? Vi kan rollespille at vi er randoms alle sammen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 da er det bare rett og rimelig att jeg får låne henne da vell? Nei? Du mener hun trenger det for at jeg skal kunne være med? Komplimentene sitter løst i dag. ^^ Auda. xD Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette var kjempe underholdning for en glad student som fant ut at skolen faktisk ikke starter før NESTE uke Så jeg sitter oppe, har ingen grunn til å hverken legge meg eller stå opp hehe.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men.. Da ville jo han være med. Og manage a trois med typen din blir litt for.. Femte hjulet på vogna-ish for meg. Random gutt, greit, random jente, greit. Men ikke typen din. Er jo han som er annerledes, da. Får du virkelig ikke til å presse ordet "typen" i kursiv inn flere ganger? Nei, tror jeg fikk understreket poenget mitt, gitt. Men.. Nå.. Går jeg og legger meg, jeg. skal bare.. ha en røyk først. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Catfight? Kvifor er Datasmurf her framleis? It`s like a car crash, you just can`t seem to look away. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, nå synes jeg det glir over i tøsing her! Redd oss, brave mann! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Altså....ehm...jeg...eh...mener at Ingenting lille venn, ha en fin kveld og husk pillene Jeg har ikke lyst til å ufrivillig bidra med organer idag. Liten? Og hvem har sagt noe om at du kommer til å være i stand til å bidra med organer? Oo Vi kan rollespille at vi er randoms alle sammen. Great idea! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 No er me på grensa til å ha eit fleirtal av jenter her i DNF. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, nå synes jeg det glir over i tøsing her! Redd oss, brave mann! Du kan sikkert ta NgZ. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 MY EYES! THE GOGGLES DO NOTHING! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 da er det bare rett og rimelig att jeg får låne henne da vell? Nei? etter så mange timer på msn, og så mange meldinger... synes virkelig jeg har gjort meg fortjent til det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gøyal jobb? Eller... Godt betalt? Helt grei jobb, en sitter jo å gjør absolutt ingenting egentlig. Skjekker når sengealarmene går av, er som oftest bare at de går opp på do og slikt og ellers så kan man sitte her hele kvelden, lese ei bok, se på tv...jah...er uhyre chill.Betalinga er nå så som så...117kr timen men så kommer det da nattillegg også da, dog hvor mye det er på vet jeg ikke for jeg har ikke fått lønn etter at jeg har begynt på nattevaktene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Rampage: Du får ikkje lov til å fortsetje den diskusjonen, det ender kun med PMS og gudane veit kva. Alt er fint og hyggeleg i DNF! :D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, tror jeg fikk understreket poenget mitt, gitt. Men.. Nå.. Går jeg og legger meg, jeg. skal bare.. ha en røyk først. Natta, Eple. Nei, nå synes jeg det glir over i tøsing her! Redd oss, brave mann! Du kan sikkert ta NgZ. Nei! Han er jo min! Sjekk siggen! etter så mange timer på msn, og så mange meldinger... synes virkelig jeg har gjort meg fortjent til det Snakker du så mye med eple? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 etter så mange timer på msn, og så mange meldinger... synes virkelig jeg har gjort meg fortjent til det Hold deg heller til det kvinnfolket du har mann... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg