Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En kamerat av meg fikk tvillinger for ikke så lenge sida^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og jeg vil ikke ha en unge Det skulle du tenkt på før du satte griller i hodet på oss. Kom igjen og pul espen nå! Vi vil se resultater snart! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Espen: Morra di er tynn! Og jeg vil ikke ha en unge damn... du har rett... sorry folkz... da blir det pappa perm for meg til høsten da Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå..Nora! Du må huske på at livet ditt som ungdom stopper her. Du er mor nå! Ingen tid til dansing, festing, sex eller annet moro. Klarer meg uten fest, sex og annen morro Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eplefe : Awww! Det blir perfekt =D. Også må vi øve oss på godnatta-historier! Jeg kan en del. Sittet barnevakt en stund. Kan en del nattasanger og. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mhm! Dessuten er det ikke noe som heter "ikke vil". Har du ikke hørt den nye loven? Paragraf 46,7 avsnitt 10: "Alle som skal ha barn, kan hverken ta abort eller fjerne det på annet vis dersom resten av samfunnet (i dette tilfellet vår kjære forum) stritter imot." Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kom igjen og pul espen nå! Vi vil se resultater snart! teite jenta går på p-piller Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, mordi får du holde for deg sjøl. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor :!: morra mi er for feit til at du får henne i kjeften uansett Neinei, det er nå du skal disse meg tilbake også skal alle si "Olle!" og sånn. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg sa jeg var kvalm. Dere som sa jeg er gravid... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eller forresten, jeg vil være den superkule fadderen som kjøper trommesett og trompet til bebbi'n deres^^ ikke lurt... da blir du lagt for hat av slitne foreldre ... Men blir elsket av bebbi'n Alt handler om å være den mest elskede fadderen, eller hva? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da er Eplefe godnatta-vakt, L4r5 er "jeg-har-ikke-baby-og-stjeler-andres" og jeg er dagmamma =D. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 teite jenta går på p-piller Stjel dem Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Neinei, det er nå du skal disse meg tilbake også skal alle si "Olle!" og sånn. aah... gikk feil vei jeg... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da er Eplefe godnatta-vakt, L4r5 er "jeg-har-ikke-baby-og-stjeler-andres" og jeg er dagmamma =D. Hei!! Ikke glem fadderen, det var jo tross alt jeg som oppdaget at hun var gravid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bah. Jeg stakk til forumet for å unngå slikt som TVen pøser ut, men dere er jo ikke det spor bedre. Gud, er det rart jeg drikker? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ... Men blir elsket av bebbi'n Alt handler om å være den mest elskede fadderen, eller hva? jo... kanskje det... men om du blir hatet, så får du ikke lenger ha kontakt med bebien... du må finne balansen der Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Okok^^. Jeg beklager på det sterkeste. Da har vi avtalen i boks! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eneste Nora trenger å gjøre er å trøkke ut jævelungen... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eneste Nora trenger å gjøre er å trøkke ut jævelungen... ikke kall bebien vår slike ting Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Espen: Ok, vi dropper trompeten, men beholder trommen. Deal? Smurf: Embrace it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg