Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du vet at jeg sitter og krysser fingrene for at du er det nå? Hun ville drept'n uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og jeg sitter og håper jeg ikke er det...Vet du ikke hvor søte de er? Og hvor myke? Og den gode hvordan den gode lukta av nyvasket bebis er? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da skal jeg sy klær til dere. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Morra mi strikka lue til meg her om dagen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Å! Å! *strekke hånden høyt i været* Jeg kan strikke skjerf! (la meg gjøre det, for det er det eneste jeg kan strikke) ett skritt nærmere snegle Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vi må strikke både rosa og blått da. For vi vet jo ikke hva det er enda! Og tenk om det er tvillinger =D. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vet du ikke hvor søte de er? Og hvor myke? Og den gode hvordan den gode lukta av nyvasket bebis er? Og jeg er bare 17 år Og ikke mamma materiale... Har dessuten 2 små brødre å stelle med... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fritt for å være fadder! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vi må strikke både rosa og blått da. For vi vet jo ikke hva det er enda! Og tenk om det er tvillinger =D.Jeg tenkte på å sy. Med myk fleece og sånn. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og jeg sitter og håper jeg ikke er det...Vet du ikke hvor søte de er? Og hvor myke? Og den gode hvordan den gode lukta av nyvasket bebis er? Det er greit du liker unger altså. Men faen da, ikke overdriv.^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og jeg er bare 17 år Og ikke mamma materiale... Har dessuten 2 små brødre å stelle med... vi har jo ett forum som vil støtte oss... og jeg er ganske flink med bebiser Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Altså, jeg er bare kvalm. Sikkert syk.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har en lei hoste som graver opp brystet mitt fra innsiden. sikker på at du ikke har svelgt ett hårete dyr? Nei, mordi får du holde for deg sjøl. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og jeg er bare 17 år Og ikke mamma materiale...Så synd. Forumet har nettopp bestemt at du og espen skal få barn snarest. Og så skal forumet adoptere ungen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eplefe : Awww! Det blir perfekt =D. Også må vi øve oss på godnatta-historier! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, mordi får du holde for deg sjøl. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor :!: morra mi er for feit til at du får henne i kjeften uansett Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eller forresten, jeg vil være den superkule fadderen som kjøper trommesett og trompet til bebbi'n deres^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Espen: Morra di er tynn! Og jeg vil ikke ha en unge Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå..Nora! Du må huske på at livet ditt som ungdom stopper her. Du er mor nå! Ingen tid til dansing, festing, sex eller annet moro. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eller forresten, jeg vil være den superkule fadderen som kjøper trommesett og trompet til bebbi'n deres^^ ikke lurt... da blir du lagt for hat av slitne foreldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg