Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Ikke gjør som meg og vent 12 år fra sist du var hos tannlegen. Jeg hadde ett vondt hull, men røntgen viste 8 hull til jeg ikke visste om. Det har kostet med hvertfall 10000 siden sommeren, tar en tur i mnd. Og enda har jeg sannsynligvis en rotfylling å ta, som koster 5000..

Etter alt er fikset skal jeg også ta årlig sjekk heretter.

 

188e6391f5daf217f965e95a98995b9a.gif

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jepp. Ikke gjør som meg og vent 12 år fra sist du var hos tannlegen. Jeg hadde ett vondt hull, men røntgen viste 8 hull til jeg ikke visste om. Det har kostet med hvertfall 10000 siden sommeren, tar en tur i mnd. Og enda har jeg sannsynligvis en rotfylling å ta, som koster 5000..

Etter alt er fikset skal jeg også ta årlig sjekk heretter.

 

188e6391f5daf217f965e95a98995b9a.gif

Ouch. Den er kjip.

 

Er det slik at det gjør fryktelig vondt i tanna når man har hull? eller kan man ha hull uten å faktisk ha vondt i tanna?

 

Anyways, squadala, we're off!

Får håpe jeg kommer unna med 0 hull da. Er så typisk at jeg sikkert har hull nå siden jeg er 18.. :I

Endret av Slurpee
Lenke til kommentar

Man kan ha hull inni tanna som ikke merkes i det hele tatt, men hvis man bare lar det vokse kommer det på utsiden og gjør vondt tilslutt.

 

Jeg vil beskrive det mere som sterk kløing og irritasjon hvis jeg tygde mat nedi tanna, eller hvis jeg fikk trøkt noe skikkelig nedi gjorde det drittvondt. Det var den som trigga den første tannlegetimen, jeg greide ikke spise normalt. Da er det gått for langt iflg tannlegen.

Lenke til kommentar
Jeg trodde jeg hadde hull i tennene... Men så var det bare missfarging på emaljen :hmm:

Jeg har egentlig ganske få hull... men masse masse syreskader.

 

Nettet mitt ble tatt av brøytemannen igår :realmad:

Jeg sliter med begge deler. :(

 

Forresten, jeg kondolerer for det med nettet ditt. Jeg får abstinenser selv når jeg er uten internett for ei stund.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...