Sameboe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha se på denne søte damen på bussen. Glad jeg ikke har så mange av disse på min buss. (Jeg tror det er mamman din eple ) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Se filmen hos Youtube om du ikker serverer Cola, så åpner jeg bar i nabotråden og håper foresten jeg ikke er gravis Da blir det isåfall kun glasscola pluss Solo. Hun er jo omtrent like ille som han fra ormåsen Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Aaaa-aahhh-aah... Aaa-aaaahhh-aah... Immigrant song eier *join* Aaaaaaa-aaaaaaah! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har en lei hoste som graver opp brystet mitt fra innsiden. sikker på at du ikke har svelgt ett hårete dyr? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha! Jeg er også syk! (Hi5) hi5 feiler deg da? Jeg har en lei hoste som graver opp brystet mitt fra innsiden. +1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Waaschera folkens? Nora er kanskje gravid. Eller... Egentlig så bare klaget hun på at hun var kvalm, men jeg håper hun er gravid så jeg kan låne bebis. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kanskje du er gravid? Og i så fall; kan jeg låne babyen etterpå? Hmm Vet ikke om jeg er gravid. Tror ikke det. Men tror nesten ikke jeg ville lånt den bort uansett Sorry, men det er liksom en sånn ting som man bare ikke låner bort... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm Vet ikke om jeg er gravid. Tror ikke det. Men tror nesten ikke jeg ville lånt den bort uansett Sorry, men det er liksom en sånn ting som man bare ikke låner bort...Jeg lover å ikke kaste den i bakken. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm Vet ikke om jeg er gravid. Tror ikke det. Men tror nesten ikke jeg ville lånt den bort uansett Sorry, men det er liksom en sånn ting som man bare ikke låner bort... Om du er det, så er det vell delvis mitt tror jeg... Og tror L4r5 hadde klart seg veldig bra som barnevakt ivartfall Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm Vet ikke om jeg er gravid. Tror ikke det. Men tror nesten ikke jeg ville lånt den bort uansett Sorry, men det er liksom en sånn ting som man bare ikke låner bort... Det er vel ikke det. L4rs: Ta ungen! Lettere å få tilgivelse enn tillatelse! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg lover å ikke kaste den i bakken. Men da så, da kan du jo låne den Men jeg tror egentlig ikke jeg er gravid... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 lekser is the boooring forum is the fun yii yii nok et random innlegg fra meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men da så, da kan du jo låne den Men jeg tror egentlig ikke jeg er gravid...Jippi! Du vet at jeg sitter og krysser fingrene for at du er det nå? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha, syke SYKE mann fra Ormåsen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men da så, da kan du jo låne den Men jeg tror egentlig ikke jeg er gravid...Jippi! Du vet at jeg sitter og krysser fingrene for at du er det nå? Skulle ikke forundre meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har baby å leke med. Sitte barnevakt mellom åtte og ti i morgen. Lille Malene som blir et år i...mai, tror jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg lover å ikke kaste den i bakken. Men da så, da kan du jo låne den Men jeg tror egentlig ikke jeg er gravid... Gratulerer så meget! Skal sette i gang med å strikke klær jeg^^. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du vet at jeg sitter og krysser fingrene for at du er det nå? Og jeg sitter og håper jeg ikke er det... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har baby å leke med. Sitte barnevakt mellom åtte og ti i morgen. Lille Malene som blir et år i...mai, tror jeg. så koz Gratulerer så meget! Skal sette i gang med å strikke klær jeg^^. snill du e Du vet at jeg sitter og krysser fingrene for at du er det nå? Og jeg sitter og håper jeg ikke er det... vi skal ha bebi Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Å! Å! *strekke hånden høyt i været* Jeg kan strikke skjerf! (la meg gjøre det, for det er det eneste jeg kan strikke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg