Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 sikker? jeg vil være verdsatt og likt for kvalitetene jeg har som person, ikke for snegla No problemo sneglegutt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ikke Skarstad. Han er en av de få fornuftige menneskene her inne. kan ikke ha for mye fornuft her inne heller da... det kan jo bli seriøst Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ikke Skarstad. Han er en av de få fornuftige menneskene her inne. Er det ikke en hun? Bah Skarstad er intetkjønn^^ Men den kan ikke bli eliminert av elimiforum for da hadde vi ikke hatt noen til å holde oss i ørene Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vi har fått klager på "makabre" bilder, disse ble fjernet nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skarstad er en han. Fra Brønnøysund. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Morbid og makabert er Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ohwell uansett kan han ikke bli eliminert. Kanskje tilslutt når seertallene er høyest. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ohwell uansett kan han ikke bli eliminert. Kanskje tilslutt når seertallene er høyest. mener du lesertall? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ohwell uansett kan han ikke bli eliminert. Kanskje tilslutt når seertallene er høyest. mener du lesertall? Eventuelt Sidevisninger Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ohwell uansett kan han ikke bli eliminert. Kanskje tilslutt når seertallene er høyest. mener du lesertall? Bah, de ser da når de leser eller hva? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Quark er så jææævlig dum! Skal absolutt nedi den 4 kg's esken med kattemat når det er på skålen 3 cm ved siden av. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja til ukentlige konkurranser for immunitet! Hvorfor tror ikke Eplefe at jeg hadde likt en slik mulighet? Ville jeg vært i risikosonen, siden jeg har en så utrolig kul personlighet altså? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bah, de ser da når de leser eller hva? seertall er jo på tv, lyttertall er radio.. derfor synes jeg det er logisk med lesertall på forum og aviser Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vi har fått klager på "makabre" bilder, disse ble fjernet nå. Var dette det Eplefe postet tidligere, eller noe nytt og spennende? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bah, de ser da når de leser eller hva? seertall er jo på tv, lyttertall er radio.. derfor synes jeg det er logisk med lesertall på forum og aviser Greit, men da skal jeg ihvertfall få velge brustypen som skal deles ut i pausene! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei alle sammen Skjer her a? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Lite. Hører på Gorillaz og vurderer å buffe med meg alle sesongene av Gilmore Girls som søss har neste gang jeg er hjemme for å isolere meg på hybelen og se gjennom alt jeg kan. edit: Samt en av favoritt-bildene mine av et par jenter sydd sammen Endret 5. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vi har fått klager på "makabre" bilder, disse ble fjernet nå. Var dette det Eplefe postet tidligere, eller noe nytt og spennende? Datasmurf postet noen av Jenni Tapanila sine bilder. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er kvalm og det regner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg