Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Faen da smurf, så du ikke det jeg skrev på forrige side xD <nesten flashback her nå^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Tja. En 666 grams baconcheese fra Sesam i Trondhjem slår det meste egentlig. Evt. en hawaiian baconcheese på 250 gram som "smelter" på tunga. Trenger ikke tygge kjøttet at all Ø.B., nei, jeg følger ikke med Endret 5. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det bildet her (Som postet av smurfen) synes jeg er utrolig tøft, og bra laget/tatt. I Jenni. ^^vi møtte henne da vi var i Finland. Kjempejente. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 tror jeg har blitt syk... skjer her da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hjemmelagd pizza. haereem Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 tror jeg har blitt syk... skjer her da? Haha! Jeg er også syk! (Hi5) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eple, lucky lucky Jeg vil møte henne og se på når hu fikser til noen av bildene sine Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 tror jeg har blitt syk... skjer her da? Vi er visst syke alle sammen i følge Addan Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha! Jeg er også syk! (Hi5) hi5 feiler deg da? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Om eliminasjonstråden: hvis hamburger slår lasagne, så er det noe seriøst galt her i verden Lasagne <3, Moussaka også himmelsk! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vi er visst syke alle sammen i følge Addan først link? og jeg tror han mente mentalt... og det er ikke noe nytt da jeg er fysisk syk jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Huff, burde vært mulig og stemt brukere ut av tråder!... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Huff, burde vært mulig og stemt brukere ut av tråder!... litt som farmen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg likte ikke den tanken, Chokke. Og det burde ikke du heller. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jaa. For en ide! La oss lage en liten BigBrother/Farmen/realityshow her på hw.no. Noen brukere kan bare skrive i èn tråd eller lage eget underforum. Så kan alle andre stemme ut noen etterhvert. Så er det premie til vinnern ^^ Megaide Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg likte ikke den tanken, Chokke. Og det burde ikke du heller. Trollene er i flertall? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Huff, burde vært mulig og stemt brukere ut av tråder!... Enig, men et fåtall brukere bli tildelt vetorett. Endret 5. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg likte ikke den tanken, Chokke. Og det burde ikke du heller. Skjult budskap? Var bare kortsiktig irritasjon ovenfor en hviss annen bruker i en annen tråd... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Var bare kortsiktig irritasjon ovenfor en hviss annen bruker i en annen tråd... liker du meg ikke lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg