Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Snill gutt søker snille piker bil.mrk. snillgutt86 Jenter liker da slemminger, vettu... Det er derfor jeg mislykkes... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Damnit. Er det noen som vet hvor lenge blod tåler å stå ute før det blir skjemt? skal det brukes i mat: maks 12-18 timer. Skal det lekes med: maks et par tre dager. Fa-en. :\ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du er teit. NB: Chance of spoilers in above text = woah damn. Så, så, tror ikke du spoilet noe for noen som helst, jeg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Damnit. Er det noen som vet hvor lenge blod tåler å stå ute før det blir skjemt? skal det brukes i mat: maks 12-18 timer. Skal det lekes med: maks et par tre dager. Fa-en. :\ Skal du fake akebrettulykke ? Det gjorde jeg i mine yngre dager, da klikka muttern på meg. Ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Skal du fake akebrettulykke ? Det gjorde jeg i mine yngre dager, da klikka muttern på meg. Ikke å anbefale. Det er ei god stund siden, mao? 30-40 år? Endret 5. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fa-en. :\Du kan sikkert leke med det etter dette også, men da begynner det å klumpe seg og bli ekstremt fullt av bakterier og sånn. (Okay. HVORDAN visste faren min dette? Spurte han nemlig. Greit at han er oppvokst på gård altså, men det får da være grenser!) Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nettopp sett Sweeny Todd: The Demon Barber of Fleet Street. En av de bedre filmene jeg har sett i det siste Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du er teit. NB: Chance of spoilers in above text = woah damn. Så, så, tror ikke du spoilet noe for noen som helst, jeg. Priceless XD. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skal du fake akebrettulykke ? Det gjorde jeg i mine yngre dager, da klikka muttern på meg. Ikke å anbefale. Det er ei god stund siden, mao? 30-40 år? Ja ca. Gode gamle dager Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei alle sammen, beklager dette, men det ser ut som at alle advarslene var viktige! Bruken av MSN og E-mail vil koste penger fra januar 2008. Hvis du sender denne meldingen til 18-20 forskjellige personer fra din msn liste, vil ditt msn icon bli blått og det vil gjøre det gratis for deg. Tror du meg ikke? Gå på www.msn.comog se selv. ikke videresend denne meldingen, kopier og lim inn, slik at folk faktisk vill lese den. Dette er på grunn av at for mange ikke bryr seg om at de bruker opp alle navnene. ( lager mange forskjellige brukere for èn person), og vi har bare 578 navn igjen. Hvis du vil avslutte din konto, IKKE SEND DENNE MELDINGEN VIDERE. men hvis du vil beholde den, SEND DENNE MELDINGEN TIL ALLE DINE KONTAKTER. Dette er ikke en spøk, vi vil stoppe alle servere. Kopier og send. DE SOM IKKE SENDER DENNE MELDINGEN, VIL FÅ SIN KONTO SLETTET, OG DET VIL KOSTE MYE Å BRUKE MSN. SEND DENNE TIL ALLE PÅ DIN LISTE. DU VET HVA DU MÅ GJØRE. VENLIGST IKKE VIDERESEND. KOPIER HELE MAILEN, GÅ TILBAKE TIL DIN INBOKS OG TRYKK PÅ NY. SÅ TRYKK LIM INN.. TAKK FOR DIN OPPMERKSOMHET. HERREGUD! Hvorfor er folk så dumme!? Ingen sjanse for at jeg ville trodd på det der! Ikke nok med at innholdet er minimalt troverdig, det er også proppfullt med skrivefeil! Trist at jeg har så mange dumbfucks på msn-en min. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Namanmnam, 12 timer på skolen gjør jaggu godt. Jeg er svett i hodet. BLOD? KRISTENMANNS BLOD? Hva hvem har så mye blod stående ute og why. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Går ikke en dag uten at blod dukker opp som diskusjonstema. Spesiell grunn til det eller? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja ca. Gode gamle dager Tenkte meg så. De fleste av oss var ikke født da, du vet det? Begynt å planlegge begravelsen enda? Går ikke en dag uten at blod dukker opp som diskusjonstema. Spesiell grunn til det eller? Det smaker godt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hei alle sammen, beklager dette, men det ser ut som at alle advarslene var viktige! Bruken av MSN og E-mail vil koste penger fra januar 2008. Hvis du sender denne meldingen til 18-20 forskjellige personer fra din msn liste, vil ditt msn icon bli blått og det vil gjøre det gratis for deg. Tror du meg ikke? Gå på www.msn.comog se selv. ikke videresend denne meldingen, kopier og lim inn, slik at folk faktisk vill lese den. Dette er på grunn av at for mange ikke bryr seg om at de bruker opp alle navnene. ( lager mange forskjellige brukere for èn person), og vi har bare 578 navn igjen. Hvis du vil avslutte din konto, IKKE SEND DENNE MELDINGEN VIDERE. men hvis du vil beholde den, SEND DENNE MELDINGEN TIL ALLE DINE KONTAKTER. Dette er ikke en spøk, vi vil stoppe alle servere. Kopier og send. DE SOM IKKE SENDER DENNE MELDINGEN, VIL FÅ SIN KONTO SLETTET, OG DET VIL KOSTE MYE Å BRUKE MSN. SEND DENNE TIL ALLE PÅ DIN LISTE. DU VET HVA DU MÅ GJØRE. VENLIGST IKKE VIDERESEND. KOPIER HELE MAILEN, GÅ TILBAKE TIL DIN INBOKS OG TRYKK PÅ NY. SÅ TRYKK LIM INN.. TAKK FOR DIN OPPMERKSOMHET. HERREGUD! Hvorfor er folk så dumme!? Ingen sjanse for at jeg ville trodd på det der! Ikke nok med at innholdet er minimalt troverdig, det er også proppfullt med skrivefeil! Trist at jeg har så mange dumbfucks på msn-en min. slett alle dumbfucksa da. (ikke slett meg da) Endret 5. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei alle sammen, beklager dette, men det ser ut som at alle advarslene var viktige! Bruken av MSN og E-mail vil koste penger fra januar 2008. Hvis du sender denne meldingen til 18-20 forskjellige personer fra din msn liste, vil ditt msn icon bli blått og det vil gjøre det gratis for deg. Tror du meg ikke? Gå på www.msn.comog se selv. ikke videresend denne meldingen, kopier og lim inn, slik at folk faktisk vill lese den. Dette er på grunn av at for mange ikke bryr seg om at de bruker opp alle navnene. ( lager mange forskjellige brukere for èn person), og vi har bare 578 navn igjen. Hvis du vil avslutte din konto, IKKE SEND DENNE MELDINGEN VIDERE. men hvis du vil beholde den, SEND DENNE MELDINGEN TIL ALLE DINE KONTAKTER. Dette er ikke en spøk, vi vil stoppe alle servere. Kopier og send. DE SOM IKKE SENDER DENNE MELDINGEN, VIL FÅ SIN KONTO SLETTET, OG DET VIL KOSTE MYE Å BRUKE MSN. SEND DENNE TIL ALLE PÅ DIN LISTE. DU VET HVA DU MÅ GJØRE. VENLIGST IKKE VIDERESEND. KOPIER HELE MAILEN, GÅ TILBAKE TIL DIN INBOKS OG TRYKK PÅ NY. SÅ TRYKK LIM INN.. TAKK FOR DIN OPPMERKSOMHET. HERREGUD! Hvorfor er folk så dumme!? Ingen sjanse for at jeg ville trodd på det der! Ikke nok med at innholdet er minimalt troverdig, det er også proppfullt med skrivefeil! Trist at jeg har så mange dumbfucks på msn-en min. Fine ting, nå kan du slå to fluer i en smekk ved å blokkere idiotene som har sendt deg den. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja ca. Gode gamle dager Tenkte meg så. De fleste av oss var ikke født da, du vet det? Begynt å planlegge begravelsen enda? Går ikke en dag uten at blod dukker opp som diskusjonstema. Spesiell grunn til det eller? Det smaker godt. Alt er arrangert. Har ikke lenge igjen så. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Alt er arrangert. Har ikke lenge igjen så. Bra. Du kunne jo komme til å skjære deg en dag. Er jeg invitert? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det smaker godt.Nei? Altså ... Nå har jeg bare smakt menneskeblod, men det hadde en ekkel metalisk smak. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei? Altså ... Nå har jeg bare smakt menneskeblod, men det hadde en ekkel metalisk smak. Jo. Nam. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Alt er arrangert. Har ikke lenge igjen så. Bra. Du kunne jo komme til å skjære deg en dag. Er jeg invitert? Er da ikke så mainstream at jeg driver å kutter meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg