Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det var nok pakistanerne i føflekkfargedestilettene som brukte den udugelige bjørnelegen mot ham ja! hvor mange sokker har du røykt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tom Cruise har ikkje åttehundreogørten liter julebrus og oppblåsbart basseng med kaldt vatn i kjellaren sin. Men han har tusener av freaks som tror han er Jesus II. Det er ikke mye dårligere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haar jeg noe å si på om jeg vil bli lånt ut? Og i så fall,får jeg bestemme til hvem? Oo Høgstbydande. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da ser det ut til at alle har lagt seg. Er spent på hun ene om hun fant senga, tør ikke å gå inn for da vekker jeg vel henne og så blir hun vel sittende oppe til morrakvisten. Da er det 6 og en halv time til en er ferdig..lalalala. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nah, det der hørtes for usannsynlig ut... Ikke så ulikt dine utsagn, mener du? Haar jeg noe å si på om jeg vil bli lånt ut? Og i så fall,får jeg bestemme til hvem? Oo Vi hadde jo en avtale..? Du er jo min..? Ikke sant? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det var nok pakistanerne i føflekkfargedestilettene som brukte den udugelige bjørnelegen mot ham ja! hvor mange sokker har du røykt? Det er jo disse unnskyldningene dere har! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du...sitter barnevakt på ein fest colbert? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haar jeg noe å si på om jeg vil bli lånt ut? Og i så fall,får jeg bestemme til hvem? Oo Høgstbydande. Terningkast! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haar jeg noe å si på om jeg vil bli lånt ut? Og i så fall,får jeg bestemme til hvem? Oo du har sikkert noe og si... så si att jeg kan komme og låne deg NÅ!!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da ser det ut til at alle har lagt seg. Er spent på hun ene om hun fant senga, tør ikke å gå inn for da vekker jeg vel henne og så blir hun vel sittende oppe til morrakvisten.Da er det 6 og en halv time til en er ferdig..lalalala. Jeg begynte å lure på om hele DNF hadde lagt seg på 1-2-3 uten at jeg hadde lagt merke til det. :dongetit: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da ser det ut til at alle har lagt seg. Er spent på hun ene om hun fant senga, tør ikke å gå inn for da vekker jeg vel henne og så blir hun vel sittende oppe til morrakvisten.Da er det 6 og en halv time til en er ferdig..lalalala. Hva? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nah, det der hørtes for usannsynlig ut... Ikke så ulikt dine utsagn, mener du? Haar jeg noe å si på om jeg vil bli lånt ut? Og i så fall,får jeg bestemme til hvem? Oo Vi hadde jo en avtale..? Du er jo min..? Ikke sant? Jooooaltså. Men siden du og NgZ har noe på gang, såå.. Altså.. Jeg har behov.. Beklager. Men du har fremdeles full kontroll på meg. Si nei, og jeg blir sittende i sølibat til jeg gror igjen, jeg sverger. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er jo disse unnskyldningene dere har! Hvorfor skulle ngz lyve? Ikke nevn ordene trusler eller vold, da dreper jeg deg. Jooooaltså. Men siden du og NgZ har noe på gang, såå.. Altså.. Jeg har behov.. Beklager. Men du har fremdeles full kontroll på meg. Si nei, og jeg blir sittende i sølibat til jeg gror igjen, jeg sverger. Jeg får jo lov til å ha jenter, da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det er jo disse unnskyldningene dere har! Hvorfor skulle ngz lyve? Ikke nevn ordene trusler eller vold, da dreper jeg deg. Sjarmerende, er hun ikke? Jooooaltså. Men siden du og NgZ har noe på gang, såå.. Altså.. Jeg har behov.. Beklager. Men du har fremdeles full kontroll på meg. Si nei, og jeg blir sittende i sølibat til jeg gror igjen, jeg sverger. Jeg får jo lov til å ha jenter, da. Kun hvis jeg er med, og det ville hun jo ikke... Endret 9. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da ser det ut til at alle har lagt seg. Er spent på hun ene om hun fant senga, tør ikke å gå inn for da vekker jeg vel henne og så blir hun vel sittende oppe til morrakvisten.Da er det 6 og en halv time til en er ferdig..lalalala. Gøyal jobb? Eller... Godt betalt? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uhm, for å prøve å slippe ut av tråden uten alvorlige lemlestinger med døden til følge. Burde kanskje jeg ikke gå noe dypere på disse Mansontendensene? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kun hvis jeg er med, og det ville hun jo ikke... Ikke ødelegg nå, da. Har du hørt om bind for øynene, kanskje? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får jo lov til å ha jenter, da. Men.. Da ville jo han være med. Og manage a trois med typen din blir litt for.. Femte hjulet på vogna-ish for meg. Random gutt, greit, random jente, greit. Men ikke typen din. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du...sitter barnevakt på ein fest colbert?Ikke helt...nattevakt på aldershjem.Tror jeg gikk att og fram fra stua og til rommet til hun siste her nå sånn godt over 15 ganger, men neida..når en kom på rommet hennes så var det ikke hennes seng og de hadde flyttet på alt og..jah...i det hele tatt. Men samtidig så er hun rett og slett et sjarmerende gammel dame og jeg klarer ikke å bli sur på henne Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uhm, for å prøve å slippe ut av tråden uten alvorlige lemlestinger med døden til følge. Burde kanskje jeg ikke gå noe dypere på disse Mansontendensene? Hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg