Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan slå av med en vits? En hustru steker egg til frokost til sin mann. Plutselig kommer mannen farende inn på kjøkkenet: "Forsiktig", sier han, "FORSIKTIG! Ha i mer margarin! Du steker for mange på en gang. FOR MANGE! Snu dem! SNU PÅ DEM NÅ! Det trengs mer margarin. Åh, herregud! HVOR skal du få plass til MER MARGARIN? De kommer til å sette seg fast! Forsiktig... FORSIKTIG! Jeg sa FORSIKTIG! Du hører ALDRI på meg når du lager mat! Aldri! Snu dem! Skynd deg nå! Glem ikke å salte dem. Du vet at du alltid glemmer å salte dem. Bruk saltet. BRUK SALTET! SALTET!!!!" Hustruen stirrer på han. "Hva i alle dager er i veien med deg? Tror du ikke jeg vet hvordan man steker et par egg?" Mannen svarer rolig: "Jeg ville bare vise deg hvordan det føles når jeg kjører bil Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Die Welt ist schön. Endret 5. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Morsomheter, ja ... Yogiisms og Goldwynisms gøyale saker. No one goes there any more, it's too crowded. I'd give my right arm to be ambidextrous. I knew I was going to take the wrong train, so I left early. If people don't want to come out to the ballpark, nobody's going to stop them. If you don't know where you're going, you'll wind up somewhere else. It's like déjà vu all over again. It was hard to have a conversation with anyone; there were so many people talking. Never answer an anonymous letter. Nostalgia isn't what it used to be. The future ain't what it used to be. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ka-pow! Let’s have some new clichés. Tell them to stand closer apart. Flashbacks are a thing of the past. I paid too much for it, but it’s worth it. Our comedies are not to be laughed at. A bachelor’s life is no life for a single man. Give me a smart idiot over a stupid genius any day. If I could drop dead right now, I’d be the happiest man alive. Don’t pay any attention to the critics — don’t even ignore them. Anyone who would go to a psychiatrist ought to have his head examined! Give me a couple of years, and I’ll make that actress an overnight success. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ja, vitser er gjerne det for de som ikke forstår ordene brukt. 0303. Daft Punk - [Homework #04] Da Funk Endret 5. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 OK, jeg trenger navn på 25 kjendiser som sannsynligvis dauer i løpet av året^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg lo. Ønf, jeg må laste opp bilder på DeviantART, og jeg orker ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Last opp ett om dagen, si det er bilde x av y i serie z og la folk vente Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, vitser er gjerne det for de som ikke forstår ordene brukt. 0303. Daft Punk - [Homework #04] Da Funk hva er problemet ditt ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hva er problemet ditt ?Moren din. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hæ ? er problemet mitt moren min ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg kan si så mye som at det ikke er det at jeg i bestittelse av et mangelfullt vokabular som er problemet, så skal jeg la deg gjette. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg kan si så mye som at det ikke er det at jeg er i besittelse av et mangelfullt vokabular som er problemet, så skal jeg la deg gjette.Tror du han skjønte den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hæ ? er problemet mitt moren min ? Enten det eller avkommet hennes. :!: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 So ist das leben.Kurtz und schmutzig. ... aber doch so schön. Krieg ist Krieg, und Schnaps ist Schnaps. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dere har det gøy ser jeg xD. Men for all del, bare fortsett. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har lett etter denne sangen kjeeeeempelenge, og nå fant jeg den på første forsøk på YouTube. Det suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg