Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lillebror dingler over skulderen min. oO Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Au au au! Nå begynner det å gjøre vondt! *dø litt* Spiste du litt? Hæ? Hæ? Ja, det er den du risikerer å ta knekken på. Prøv å bytte til Ibux/Ibuprofen i stedet. Den er snillere med kroppen. Med mindre du har mageproblemer som f.eks. latent magesår. Så Pinex er sterkere, på en måte? Høre om hva? At du er jente? Jeg får legge det i spoiler da: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kibs er jente! Hysj! Bekki: Åå. Lillebror. Jeg har bare en stor en. Han er ikke så søt. Endret 5. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så Pinex er sterkere, på en måte?Annet virkestoff i det, vennen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 http://www.tk.no/speilet/article3329351.ece Det er så ufortjent. Skitkanal. ___ Smurf, hvordan går det med bestemoren din? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så Pinex er sterkere, på en måte?Nja... Det er en sannhet med modifikasjoner. Det brytes ned på en annen måte i kroppen som ikke er like skadelig vanligvis. Særlig sterkere enn Pinex/paracetamol er det ikke. De virker på forskjellig smertereseptorer også. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Annet virkestoff i det, vennen. Men jeg vil spise pinex. Nja... Det er en sannhet med modifikasjoner. Det brytes ned på en annen måte i kroppen som ikke er like skadelig vanligvis. Særlig sterkere enn Pinex/paracetamol er det ikke. De virker på forskjellig smertereseptorer også. Å. Dumme Pinex. Det er alt vi har. oO Og jeg er på min andre pakke eller noe. Dette tyder bra, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 edge, hu er våken, men frustrert fordi hu ikke klarer å snakke =/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gah, jeg har lyst til å skifte nick til MacGyver. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ah, det er digg å utnytte folk som tror de skal utnytte deg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nettopp kommet hjem fra trening nå. Åååh så sliten jeg er. *legge seg på sofaen med laptop* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 svarte. jeg er sånn ekstremt dårlig i matte :\ Noen her som er god i matte og vil hjelpe en stakkar som har prøve i morgen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ah, det er digg å utnytte folk som tror de skal utnytte deg. Å... Jeg er sikker på jeg tror jeg klarer å utnytte deg. *utfordre* Endret 5. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ah, det er digg å utnytte folk som tror de skal utnytte deg. Jeg utnytter vel ingen. Kanskje hunden til kompisen min, men det er hysj, hysj... Nå fikk jeg et deja vû... Oisann... Endret 5. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lillebror kommer til å gi mamma et sammenbrudd. Jeg dreper ham før det skjer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lillebror kommer til å gi mamma et sammenbrudd. Jeg dreper ham før det skjer. Hvis lillebroren din noen gang blir drept, så vet vi hvem som gjorde det og hvorfor det skjedde! Takk for opplysningene. -Politiet Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen poster på 14 min, her er jo det like dødt som i Sahara... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen poster på 14 min, her er jo det like dødt som i Sahara... Få postkasser der, så jeg tror det er dødere mtp på posten der. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 And chill when my trill passes by *synge* Hva skjer i de tusen hjem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) that's life So ist das leben. Kurtz und schmutzig. ... aber doch so schön. Endret 5. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg