edge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 *plystre i vei på winds of change* *spiller sammen med Slash* DÆÆÆÆO, DI DONG DIDIDAAAAO! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvis du skulle bli homo? Jeg ville jo vært gutt, da, hvis puppene mine var for små. Chokke-teori. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 When all my love starts runnin' thin, I got you my own Cailin... *gaule* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er hun syk?Supermodell gone narkis. Du beskrev nettopp 90% av alle supermodellene. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 When all my love starts runnin' thin, I got you my own Cailin... *gaule* WEEEN JUUU VERE YOOOOONG! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg ville jo vært gutt, da, hvis puppene mine var for små. Chokke-teori.Jeg kan vitne for at du er jente da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg kan vitne for at du er jente da. Don't go there. L4r5: Hun glemte å nevne anoreksia. Da har hun dekket til sammen 99,999999%. Endret 5. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 L4r5: Hun glemte å nevne anoreksia.Er de Narkis så har de ikke matlyst uansett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei, jeg har en idé. La oss snakke om noe annet enn rusmidler og spiseforstyrrelser? Værsåplis? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er de Narkis så har de ikke matlyst uansett. Aha. Det er sant. Kanskje jeg skal bli narkis. Du. Du er jo pilleeksperten min. Pinex. Tatt gjentatte ganger over en uke. Opp til 6 om dagen. Hvor lenge går det før det er over "lengre tid", slik pakken sier man skal unngå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Til Hel med Vista. Virker som alle versjoner er forskjellige når det kommer til hvordan man blir admin. Måten jeg ble admin med min Vista Ultimate er tydeligvis forskjellig fra hvordan venninna mi skal bli admin i sin versjon, ingenting av det jeg gjorde fungerer, og det hele er bare pes. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg ville jo vært gutt, da, hvis puppene mine var for små. Chokke-teori. Ikke ta ting ut av sammenheng. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvor? Gris. Jeg tviler på de andre har lyst til å høre om det. Hei, jeg har en idé. La oss snakke om noe annet enn rusmidler og spiseforstyrrelser? Værsåplis? Vi kan snakke om fjortiser med tusen hjerter i nickene deres. Evt. de som har hjerte rundt sitt eget navn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du. Du er jo pilleeksperten min. Pinex. Tatt gjentatte ganger over en uke. Opp til 6 om dagen. Hvor lenge går det før det er over "lengre tid", slik pakken sier man skal unngå. Ikke gå lenger enn 14 dager. Selv det er å strekke strikken langt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ikke ta ting ut av sammenheng. Jeg gjør ikke det. Ikke gå lenger enn 14 dager. Selv det er å strekke strikken langt. Levra som sliter? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Au au au! Nå begynner det å gjøre vondt! *dø litt* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Levra som sliter?Ja, det er den du risikerer å ta knekken på. Prøv å bytte til Ibux/Ibuprofen i stedet. Den er snillere med kroppen. Med mindre du har mageproblemer som f.eks. latent magesår. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Au au au! Nå begynner det å gjøre vondt! *dø litt* Stikk tunga i det, så gjør det skikkelig vondt! Da gjør det plutselig ikke så vondt sånn ellers. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gris. Jeg tviler på de andre har lyst til å høre om det.Høre om hva? At du er jente? Jeg får legge det i spoiler da: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kibs er jente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg