chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ... som er hvilken størrelse? Kom deg til en butikk og prøv. Eller stjel søstra di sine BH-er. I don't know! Ikke har jeg planer om å finne det ut. Sier at B eller større er krav Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bare det ikke er som rosiner på flatbrød så går det meste. Best er ca. en munnfull eller større Hmm.. en på jobben sier at det hadde vært godt med flatbrød hver gang han synes noe er godt! ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 du mener en håndfull ? Nei, mente munnfull. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 du mener en håndfull ? Ikke undervurder jenter som nettopp har kommet i puberteten. I don't know! Ikke har jeg planer om å finne det ut.Sier at B eller større er krav Oki. Da er jeg vel redda, da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bare det ikke er som rosiner på flatbrød så går det meste. Best er ca. en munnfull eller større Dagens! :!: Tusen takk, Lars Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Oooh, jeg håper Tania dør nå. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Oooh, jeg håper Tania dør nå. Jeg og! Hvem er Tania? Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Oooh, jeg håper Tania dør nå. xplain plx? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 xplain plx? Det enkleste er å bare si seg enig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 FashionHouse. Mote? Hvor? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 FashionHouse. Mote? Hvor? TV2 Zebra. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg lurer bare på hva gutter mener er minimum. Oo Er redd jeg må konvertere til guttesiden og bli homo.VÆH! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 TV2 Zebra. Typisk. Har ikke. =/ VÆH! Du blir da selvsagt også automatisk homo. Ikke tro du slipper unna når jeg først har fått kloa i deg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du blir da selvsagt også automatisk homo. Ikke tro du slipper unna når jeg først har fått kloa i deg. Så hvis jeg finner meg en gutt og du finner deg en jente slipper jeg ikke unna deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 *plystre i vei på winds of change* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er hun syk?Supermodell gone narkis. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så hvis jeg finner meg en gutt og du finner deg en jente slipper jeg ikke unna deg? Hva skal du med en gutt? Og jeg med ei jente? Oo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva skal du med en gutt? Og jeg med ei jente? OoHvis du skulle bli homo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg