chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er du schnell? Nei, jeg skriver norsk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, jeg skriver norsk. Hah! Der er beviset! Det sier han også! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hah! Der er beviset! Det sier han også! Åh faen. Jej plukkar ikkje opp hondedritton! Meeeeen, jeg visste faktisk hva tall og bokstaver sier i en BH-størrelse Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Meeeeen, jeg visste faktisk hva tall og bokstaver sier i en BH-størrelse Du nektet fortsatt å svare hva din mening var. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du nektet fortsatt å svare hva din mening var. Mening om hva? Minimum størrelse for å være jente? Bare et lite tips liksom, jeg var ikke seriøs Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei alle sammen Nettopp kommet ut av dusjen. Skjedd noe her i dag? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hallo, snakker dere om pupper fortsatt? Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvor lang tid bruker vanligvis komplett på å plukke og sende ting? Er nesten litt dårlig at DVD-spilleren min ikke har blitt sendt på 24 timer, værtfall ift. det jeg er vant til Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mening om hva? Minimum størrelse for å være jente? Ja. Jeg venter fortsatt spent. Hallo, snakker dere om pupper fortsatt? Til en viss grad. Har du noen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hallo, snakker dere om pupper fortsatt? Indikerer du at det er et lite viktig tema? :O Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Mening om hva? Minimum størrelse for å være jente? Ja. Jeg venter fortsatt spent. Hallo, snakker dere om pupper fortsatt? Til en viss grad. Har du noen? De er ikke så store, men ganske fine. RPP? Endret 5. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 De er ikke så store, men ganske fine. RPP? I'll be waiting. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 nå har jeg falt litt ut her men er det snakk om minimum BH str.? større enn mine Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja. Jeg venter fortsatt spent. Prøvde å si i min forrige post at kjønnet ikke defineres utifra puppestørrelse. Her er vi seriøse! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg lurer bare på hva gutter mener er minimum. Oo Er redd jeg må konvertere til guttesiden og bli homo. Prøvde å si i min forrige post at kjønnet ikke defineres utifra puppestørrelse. Her er vi seriøse! Hva er minimumet på en jente, da? For at du f.eks skal kunne like henne? (La oss være overfladiske. ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Isåfall så er jeg visstnok jente Må innrømme at pupper har noe å si for inntrykket! Minstekrav er større enn mine! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Isåfall så er jeg visstnok jente Må innrømme at pupper har noe å si for inntrykket! Minstekrav er større enn mine! ... som er hvilken størrelse? Kom deg til en butikk og prøv. Eller stjel søstra di sine BH-er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bare det ikke er som rosiner på flatbrød så går det meste. Best er ca. en munnfull eller større Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bare det ikke er som rosiner på flatbrød så går det meste. Best er ca. en munnfull eller større du mener en håndfull ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg