Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har griser falskt blod? Visste du ikke det? Noob. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har griser falskt blod? Visste du ikke det? Noob. Æsj, faen. Trodde de hadde ekte blod jeg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Æsj, faen. Trodde de hadde ekte blod jeg :!: U fail. Makan. Det er bare fisk som har ekte blod. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Koser meg her ass, hører på Samiid Ædnan, den eier så hardt ^^, Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 :!: U fail. Makan. Det er bare fisk som har ekte blod. Så det var fiskeblod? Kult! Fisk er ekle da... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så det var fiskeblod? Kult!Fisk er ekle da... Fisk er kos. Og så er de morsomme å sløye. De skriker ikke slik som pattedyr, da. Men de har ekte blod, så det veier litt opp for det. Nå skal jeg spise middag. Pølse, tror jeg. Ikke noe ekte blod. Mamma begynner å gå tom. Snakkes. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Romance Written in Blood.Åja, dumme meg. Jeg trodde det var falskt jeg. Der gjorde du meg urolig må jeg si. Btw. Griseblod? Korrekt.Rebecca: Er det han jeg tror det er? =D Det er en HUN, men takk som spør Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er en HUN, men takk som spør Eller en h*n. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er en HUN, men takk som spør Eller en h*n. ^^ Neei. En ganske klar hun. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Neei. En ganske klar hun.Litt for små pupper til det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noe av det vakreste jeg har sett. Jenter, blod, kunst... Rett og slett pent, akkurat som `suzi9mm og diverse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Neei. En ganske klar hun.Litt for små pupper til det. Hun kan være ganske klar selv om hun har små pupper. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Okei, seriøst. Må man ha store pupper for å være jente? Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei? Små pupper er hawt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hun kan være ganske klar selv om hun har små pupper. Du da, din gris Okei, seriøst. Må man ha store pupper for å være jente? OoNei, men av de bildene der kan hun jo like gjerne være en feminin, stylet gutt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Okei, seriøst. Må man ha store pupper for å være jente? OoNei, men av de bildene der kan hun jo like gjerne være en feminin, stylet gutt.Littsom Robin eller André som folk har trodd var jenter på andre bilder jeg har tatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, på tide å ditche folket og stikke til senga med Age of Mythology. Sette på ei plate med Beatles eller tre. Oh yeah, elsk Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva syntes folket om min nye avatar? All kritikk tåles. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skulle til å si fargerik, før blikket mitt automatisk ble zooma inn mot den sorte sirkelen i midten, og klarer ikke fange opp fargene rundt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Okei, seriøst. Må man ha store pupper for å være jente? Oo Eh, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg